Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Du skulle ju i teorin kunna ta fram en linjal och mäta. Själva fodralet är 142 * 125 mm Häftet är 120 *121 mm Hade ingen linjal inom räckhåll.. Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Att drömma är väl inte samma sak som att tänka. Eller? Drömmer gör man vanligtvis under REM-sömn, rapid eye movement. Alltså att ögona rör sig snabbt och lite sånt där. Det är väl som Umberto säger, du tänker medan du sover. Det är hjärnans sätt att bearbeta saker den tagit in. Jag drömmer ofta som saker som hänt nyligen, ibland mixas en massa saker ihop också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hur lätt påverkas tänder? Har fått en jobbig ovana att göra musik genom att knäppa på tänderna. Är rädd för att dom blir snea eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hur lätt påverkas tänder? Har fått en jobbig ovana att göra musik genom att knäppa på tänderna. Är rädd för att dom blir snea eller något. Om inte annat är det väldigt avtändande. Lika bra att sluta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Skiter fullständigt i om det är en papperskorg där eller inte. Slänger det bara på marken . Morr, grrr, roff! Grr! ( ) Men det är ju dumt? Släng det i korgen istället! Varför fick ordet "brandvägg" namnet brandvägg? Skogar delas ofta in i kvarter, där "gatorna" kallas brandväggar. De är till för att minska bränderna; om ett kvarter brinner till grunden, spelar det ingen roll för resten av skogen. Om inte annat är det väldigt avtändande. Lika bra att sluta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om inte annat är det väldigt avtändande. Lika bra att sluta. Kanske det. Slutat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om jag sätter upp en lapp på vår ytterdörr: "Jag skjuter var 3.e försäljare - den 2.a gick precis..." Kan man åka dit för olaga hot då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om jag sätter upp en lapp på vår ytterdörr: "Jag skjuter var 3.e försäljare - den 2.a gick precis..." Kan man åka dit för olaga hot då? Kan kan man alltid som man säger. Men vem skulle göra det? Nobody, or a nobody Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om jag sätter upp en lapp på vår ytterdörr: "Jag skjuter var 3.e försäljare - den 2.a gick precis..." Kan man åka dit för olaga hot då? Du kan ju alltid testa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 När man väljer SMS-avisering när man beställer nåt mot postförskott, får man ett vanligt AVI i papper då också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Svar nej, iallafall de gånger jag beställt. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ok, tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Hur uppdaterar man iPod-playlist efter att ha ändrat på den i iTunes? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Hur uppdaterar man iPod-playlist efter att ha ändrat på den i iTunes? Koppla in iPod'en och uppdatera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag har drömt en massa jävla konstiga drömmar. ööh folk tror inte på det, men dom värsta drömmarna har hänt i verkligeheten.. samma sak med mina tankar.. jag tänker på nått och det händer så nu är frågan tror ni att det kan hända att man tänker/drömmer nånting och så händer det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag har drömt en massa jävla konstiga drömmar. ööh folk tror inte på det, men dom värsta drömmarna har hänt i verkligeheten.. samma sak med mina tankar.. jag tänker på nått och det händer så nu är frågan tror ni att det kan hända att man tänker/drömmer nånting och så händer det ? Det kan ju hända, men då är det mest troligt en ren slump. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det kan ju hända, men då är det mest troligt en ren slump. en slump som händer rätt ofta för mig i så fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 en slump som händer rätt ofta för mig i så fall Vad är det du har drömt och som sedan hänt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Koppla in iPod'en och uppdatera? Meh. Frågade hur man uppdaterade? Jaja, har löst det. Visste inte att den uppdaterades automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Jag har drömt en massa jävla konstiga drömmar. ööh folk tror inte på det, men dom värsta drömmarna har hänt i verkligeheten.. samma sak med mina tankar.. jag tänker på nått och det händer så nu är frågan tror ni att det kan hända att man tänker/drömmer nånting och så händer det ? Det händer mig ofta. Att jag tänker att en sak händer och så två timmar senare händer det. Vet inte vad det kan vara.. kanske något sjätte sinne. Fuledit: stavfel. Redigerad 25 december, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts