Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför heter inte tungt "tugnt"?

Jämförelse: lugnt

:wub:

Förresten så ser jag alldeles för ofta att väldigt många här på forumet stavar fel på "lugnt". Skärpning! ^_^

Det har jag nog aldrig tänkt på! :) I MSN skriver jag nog "Lugnt" hela tiden, men när jag sökte på forumet har jag bara skrivit ordet 7 gånger, fem korrekta och två inkorrekta. Så det är nog lugnt. (Nu när jag skrivit det nåra gånger känns det mer naturligt att skriva på det rätta sättet, därför kan jag vara... lugn. :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder grejerna i A.A:s signatur?

S.V.T = Berättar jag det måste jag döda dig.

Ang. antal personer, sök rundor lite på internet så lär du finna.

Vem är A.A? Vad jag minns så sattes han in som nån slags anonym mod, och för att bli mod måste man ju ha varit medlem här ett bra tag...? Är det en gammal forumit? :wub:

Hej, det är jag som är A.A!

Var står det att man måste ha varit medlem "ett bra tag" för att bli mod?

Jag är ju ett levande bevis på att det inte är så.

Handlar mer om kvalitén... Vilket Hultan också tyckte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Jaha, ok. Men du var helt anonym för mig tills jag såg att vi fått en ny mod, när det nu var. Det gick ett tag från det att jag slutade tills jag blev aktiv igen, och då såg jag plötsligt att en viss A.A blivit mod. Står A.A för anonym alkoholist? :wub:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget att göra. Är ganska trött och uttråkad, så jag ställer en dålig fråga bara för att kicka igång tråden:

Slänger du skräp (tuggummi, papper, flaskor) utan vidare på marken, eller väntar du tills du kommer förbi en papperskorg? :huh:

Beror på miljön och om det är massa skräp runt. Brukar annars vänta till en papperskorg dyker upp. Det är ju lite det dom är till för, dyka upp så man kan slänga skräp i dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget att göra. Är ganska trött och uttråkad, så jag ställer en dålig fråga bara för att kicka igång tråden:

Slänger du skräp (tuggummi, papper, flaskor) utan vidare på marken, eller väntar du tills du kommer förbi en papperskorg? :huh:

Skiter fullständigt i om det är en papperskorg där eller inte. Slänger det bara på marken ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...