AngryAxel Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Varför väljer folk den här tråden framför susning eller wikipedia? Går ju knappast snabbare. 1. Det sociala Då man frågar något, inleder ofta man en konversation, som båda parter vinner på. Den som svarar på frågan blir glad då han/hon känner att denne gjorde något bra, medan den som frågade kan glädjas åt att han numer har mer kunskap, samt att han gjorde någon (svararen) glad. 2. En hel del av de frågor som ställs är snarare "Varför..."/"Hur kommer det sig att..."-frågor (exempel: din fråga), som ibland inte står/är svåra att hitta på Wikipedia/Susning. Till frågor som "Vad heter huvudstaden i Tyskland?", däremot, tror jag de flesta använder Wiki/Susning. Fyll gärna på med fler tänkbara alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Han kanske menar sjukdomen CP som liknar ADHD väldigt mycket eller vad det nu är, men han (ante_freeman) får någ beskriva mer exakt nästa gång.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Finns det någon som fått maximala poäng på Bowling? Alltså, strike på vartenda slag. Det finns det antagligen, men... Det är ju sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Finns det någon som fått maximala poäng på Bowling? Alltså, strike på vartenda slag. Det finns det antagligen, men... Det är ju sjukt. Menar du hos oss forumiter? Det finns säkert nån som fått det Redigerad 18 december, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag har då aldrig slagit då jag har spelat bowling, verkar underligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Eller celebral pares, som han troligen frågar om. Thx man Varför väljer folk den här tråden framför susning eller wikipedia? Går ju knappast snabbare. Folk är för bekväma i dagens samhälle och frågar nåt och sen går o kollar på tv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Thx man Folk är för bekväma i dagens samhälle och frågar nåt och sen går o kollar på tv det låter absolut inte mer bekvämt än att trycka på några knappar på en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 det låter absolut inte mer bekvämt än att trycka på några knappar på en gång. Jag tycker det fast jag är väl som folk brukar kalla "dumsnål" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag tycker det fast jag är väl som folk brukar kalla "dumsnål" Jag tror du har missuppfattat det uttrycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Finns det någon som fått maximala poäng på Bowling? Alltså, strike på vartenda slag. Det finns det antagligen, men... Det är ju sjukt. Jag har, när jag var som bäst fått dom 10 första strike på raken, sen en 9/spare. Blev lagom arg när det hände.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Hur får man ner detta videoklipp till hårddisk? *oj, slog mig att datorhjälptråden är ettt bättre ställe att fråga i, sorry* Redigerad 18 december, 2006 av luddee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Eller celebral pares, som han troligen frågar om. Jo tack fullt medveten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Varför heter inte tungt "tugnt"? Jämförelse: lugnt Förresten så ser jag alldeles för ofta att väldigt många här på forumet stavar fel på "lugnt". Skärpning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Varför heter inte tungt "tugnt"? Jämförelse: lugnt Förresten så ser jag alldeles för ofta att väldigt många här på forumet stavar fel på "lugnt". Skärpning! Tung och Lugn kanske kan klara ut ett och annat för dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Tung och Lugn kanske kan klara ut ett och annat för dig. Men det uttalas ju likadant? Eller, jag skulle ju behöva en smäll. Det gör det ju inte alls. Okej, då fattar jag. Redigerad 19 december, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Men det uttalas ju likadant? Eller, jag skulle ju behöva en smäll. Det gör det ju inte alls. Okej, då fattar jag. Tung och Lugn uttalas väl inte likadant? Jaja, men du menade säkert det andra, tungt och lugnt...? :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Varför är numeriska tangenterna omvända när man kollar på en dator jämfört med t ex en telefon? De vill säga Dator: 789 456 123 Telefon: 123 456 789 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag har då aldrig slagit då jag har spelat bowling, verkar underligt. Vad fan skulle jag kalla det då? Jag har, när jag var som bäst fått dom 10 första strike på raken, sen en 9/spare. Blev lagom arg när det hände.. -.- Hax. Men det finns alltså personer utanför forumet som lyckats med denna enastående bedrift? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Finns det något likt babelfish som översätter en text från engelska till svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Finns det något likt babelfish som översätter en text från engelska till svenska? Hmm, jag har en sida inlagd i "Favoriter" hemma. (Är på jobb nu) Tror inte att det är babelfich. Den funkar sådär :/. Översätter men inte helt gramatiskt korrekt. Jag kan lägga en länk till det när jag kommer hem om du inte har fått ett svar tills dess. (c:a 21:30) Söker du bara en sida som översätter ord så använd lexin. Det är överbra. Redigerad 20 december, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts