Ceone Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Finns det något företag som har minst 1 miljon anställda? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Finns det något företag som har minst 1 miljon anställda? Japp. T.ex. Wal-Mart med 1.8 miljoner och Indian Railways med 1,6. Andra stora (större) organisationer (inte företag men iaf): Kinesiska armén 2.3 miljoner, USAs försvarsdepartement 2 miljoner. källa:wiki ---- Vad gör ett material hårt/mjukt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vad gör ett material hårt/mjukt? Hur mycket luft det är mellan...(någonting, atomerna kanske?)? Nej jag vet inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Japp. T.ex. Wal-Mart med 1.8 miljoner och Indian Railways med 1,6. Andra stora (större) organisationer (inte företag men iaf): Kinesiska armén 2.3 miljoner, USAs försvarsdepartement 2 miljoner. källa:wiki ---- Vad gör ett material hårt/mjukt? Hur tätt atomerna(eller molekylerna eller vad de nu är) sitter. Såg att Kebab svarade men jag förtydligade lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur tätt atomerna(eller molekylerna eller vad de nu är) sitter. Såg att Kebab svarade men jag förtydligade lite. "Eller vad de nu är"? Kom igen, det där kan jag också gissa mig till. Nån som har bättre koll på sånt här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 "Eller vad de nu är"? Kom igen, det där kan jag också gissa mig till. Nån som har bättre koll på sånt här? Hjälper det här dig nåt då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hjälper det här dig nåt då? Hmm... Densitet är väl inte det samma som hårdhet? Är det? ARgh! Naturvetenskaper är INTE min grej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad är egentligen en STV som man möter ibland på vissa DVD-rips? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) "Eller vad de nu är"? Kom igen, det där kan jag också gissa mig till. Nån som har bättre koll på sånt här? Det är rätt enkelt hur atomerna är placerade. Kol och diamant t.ex. består av exakt samma saker, men i kol ligger atomerna i lager, medans de sitter ihop i klungor i diamant. Därför blir diamant überhårt och oförstörbart, medans kol är ömtåligt och tjafs. Är rätt bombsäker på att det är så, annars har mitt liv varit en lögn. Meh, var väl på hyffsat rätt spår. Atom-uppbyggnaden i en diamant, atom-uppbyggnaden i kol. Är atom-uppbyggnad rätt ord? Vill gärna skriva något annat, men kommer inte på något. Redigerad 16 december, 2006 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad luktar och smakar hasch respektive marijuana? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad luktar och smakar hasch respektive marijuana? Hasch har en söt lukt. Luktar det konstigt så är det hasch. Går inte att ta miste på. Smakr inget speciellt. Men det sticker i lungorna när man röker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Var kan man hitta roliga musmattor? Är mycket angelägen att hitta en sådan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Var kan man hitta roliga musmattor? Är mycket angelägen att hitta en sådan. Det beror på vad du menar som "rolig" är det färgglad, eller en rolig bild på eller hur då ? http://www.maxfps.se/ har ju ganska snygga, en del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det beror på vad du menar som "rolig" är det färgglad, eller en rolig bild på eller hur då ? http://www.maxfps.se/ har ju ganska snygga, en del. Rolig bild på! Ju fräckare desstu bättre. Till morsan i julklapp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Rolig bild på! Ju fräckare desstu bättre. Till morsan i julklapp Jaha, nej då vet jag inte riktigt någon sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vilket ämne är det i energidrycker som får dig att bli pigg ?? Oavsett hur många burkar energidryck, oavsett märke har jag aldrig blivit piggare... Jolt är det enda som tycks fungera 'lite' om man dricker typ 5-8 burkar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Man kan ju göra egna musmattor på någon hemsida, där man laddar upp en bild själv.. Minns inte vad den sidan heter dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vilket ämne är det i energidrycker som får dig att bli pigg ?? Oavsett hur många burkar energidryck, oavsett märke har jag aldrig blivit piggare... Jolt är det enda som tycks fungera 'lite' om man dricker typ 5-8 burkar... Koffein ? Inte för att jag vet om det finns något i energidrycker, men i jolt ska det väl finnas ? Och Cola, och kaffe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Koffein ? Inte för att jag vet om det finns något i energidrycker, men i jolt ska det väl finnas ? Och Cola, och kaffe. Koffein kan väl inte finnas i energidrycker, eller ? Kaffe är ju det som också hjälper bra men det är inte lika gott som energidryck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Koffein kan väl inte finnas i energidrycker, eller ? Kaffe är ju det som också hjälper bra men det är inte lika gott som energidryck Nej, jag trpdde att det inte finns i energidrycker. Men i jolt och cola finns det, du får dricka det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts