Stora_tomtefar Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Vad är skillnaden på "and" och "anka"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 And/änder Anka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 "he" är rätt så vanligt i norrland. Jag brukar säga det lite då och då. Tex. "He på tv:n", "va fan, du kan ju inte he vatten på datorn". I den senare meningen ersätter alltså "he" hälla. Edit: Tror att det är mest i mellersta och norra norrland som säger det. Men jag är osäker. Ni är ju galna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Ni är ju galna. Självklart, vi kommer från Norrland. Passar på att fråga här: Någon som vet en bra dikt man kan skriva i en blogg, då man upptäckt att tjejen man gillar har blivit tillsammans med ens kompis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Självklart, vi kommer från Norrland. :ermm: Passar på att fråga här: Någon som vet en bra dikt man kan skriva i en blogg, då man upptäckt att tjejen man gillar har blivit tillsammans med ens kompis? Skriv vad du känner istället för någon annans dikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Självklart, vi kommer från Norrland. Då är det nog i södra norrland, aldrig hört det här uppe Det var nått jag skulle fråga, men jag minns inte vad.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Nu är det dags med ny TV till vardagsrummet. Den ska vara platt och mellan 37 och 42 tum. Den måste klara HDTV eftersom den ska hålla några år. Absolut minst 720p/720i men det är ett stort stort plus om den klarar 1080i eller till och med 1080p. Eftersom det är många fönster i rummet är det nog bättre med LCD eftersom dom inte reflekterar ljus från fönster och lampor men jag vet inte. Ge mig tips på någon bra för mellan 10000 och 20000 men snarare det lägre. Ganska känt märke måste det vara också (Samsung, Toshiba, Philips, Sony, Panasonic o.s.v.) så att den går att köpa på OnOff eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Det var säkert så det var då! -------------------------------------------- Vad har hänt med Cortez? Tänkte jag med precis på Bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Finns det några tjejer på gtasajten eller är alla användare killar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Finns det några tjejer på gtasajten eller är alla användare killar ??? Kan ju aldrig vara säkert men, ja det finns tjejer här. Tufft va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Kan ju aldrig vara säkert men, ja det finns tjejer här. Tufft va? Jahapp, men vet du någon användare som är tjej då eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jahapp, men vet du någon användare som är tjej då eller ? Jag är tjej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jahapp, men vet du någon användare som är tjej då eller ? The_go, Tija..ehm.. Sen var det ju någon tjej som i princip bara lade upp en bild på sig och sen försvann.. Vet att det finns en del oaktiva med, minns inte vad de heter, dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag är tjej. Om du är tjej, varför står det "Kön: Kille/Man" på din profil ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Om du är tjej, varför står det "Kön: Kille/Man" på din profil ?? För att han ljög om att han var tjej kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) The_go, Tija..ehm.. Sen var det ju någon tjej som i princip bara lade upp en bild på sig och sen försvann.. Vet att det finns en del oaktiva med, minns inte vad de heter, dock. Icecandy är en inaktiv en. Sofie eller vad hon heter/hette är en till inaktiv. Hon du pratar om som lade upp en bild och drog hette emma90 / emme90 . Sedan fanns ju hon mariiiie, något sådant. Om du är tjej, varför står det "Kön: Kille/Man" på din profil ?? Det är inte så svårt att ljuga på internet Hon tyckte väl att det var roligt att fylla i att hon var en kille Redigerad 13 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Icecandy är en inaktiv en. Sofie eller vad hon heter/hette är en till inaktiv. Hon du pratar om som lade upp en bild och drog hette emma90 / emme90 . Sedan fanns ju hon mariiiie, något sådant. Simpan är ovanligt kunskapsfull när det gäller sajtens få tjejer...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Då är det nog i södra norrland, aldrig hört det här uppe Det var nått jag skulle fråga, men jag minns inte vad.. Inte här i södra norrland heller Nånstans i mitten skulle jag gissa på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Simpan är ovanligt kunskapsfull när det gäller sajtens få tjejer...? Det är inte mitt fel att de förföljer mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Då är det nog i södra norrland, aldrig hört det här uppe Det var nått jag skulle fråga, men jag minns inte vad.. Inte här i södra norrland heller Nånstans i mitten skulle jag gissa på... Här i Arvidsjaur brukar då vissa säga det, händer väl att jag också gör det ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts