Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag frågar! ^^

Haha ^^

Det är ganska simpelt, min förra klass var en fotbollsklass, nästan alla spelade fotboll inklusive mig.

Så vi hade fotboll på gympan ingefär 6-7 lektioner på rad, alla gånger tjejerna mot killarna, men efter att tjejerna förlorar ett X antal matcher så gick jag och en kompis över till tjejerna på kanske 6:e eller 7:e lektionen.

Och då vann vi, första segern för tjejerna, då sa min kompis och jag lite på skoj "Eftersom att vi är tjejer nu under gympan så borde vi väl byta om med dem också ?"

Sagt och gjort, tjejerna gick med på det och vi duschade med dom.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ^^

Det är ganska simpelt, min förra klass var en fotbollsklass, nästan alla spelade fotboll inklusive mig.

Så vi hade fotboll på gympan ingefär 6-7 lektioner på rad, alla gånger tjejerna mot killarna, men efter att tjejerna förlorar ett X antal matcher så gick jag och en kompis över till tjejerna på kanske 6:e eller 7:e lektionen.

Och då vann vi, första segern för tjejerna, då sa min kompis och jag lite på skoj "Eftersom att vi är tjejer nu under gympan så borde vi väl byta om med dem också ?"

>_<

Ok grattis.. detta hände igår eller?

Fråga: Varför är alla så post fixerade? vad är hemligheten? vem har mest posts här på forumet?(orka söka...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok grattis.. detta hände igår eller?

Fråga: Varför är alla så post fixerade? vad är hemligheten? vem har mest posts här på forumet?(orka söka...)

1: Dom är så

2: Hultan egr oss godis om vi har mycket posts

3: KalleR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Haha ^^

:)

Oho-hahahaha. :ermm: Pinsamt, men ändå inte. ;P Blev det inte lite spänt i duschen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oho-hahahaha. :ermm: Pinsamt, men ändå inte. :) Blev det inte lite spänt i duschen?

Njae, vi busade mest med varrandra, för att lätta upp stämningen,

Kan tilläggas att vi inte var nakna inför varrandra, jag och min kompis duschade med kallingar, och tjejerna med BH och trosor.

Då hade vi vattenkrig och skit.

Men sedan fick jag och min kompis gå ut ur duschen när det blev real shit och dem skulle tvätta sig på riktigt.

Sedan fick jag och min kompis gå in och duscha på riktigt när tjejerna var klara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...