Foo Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 En gång ^^ Jag och en polare Förklarar bara varför om någon frågar. Jag frågar! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag frågar! ^^ Haha ^^ Det är ganska simpelt, min förra klass var en fotbollsklass, nästan alla spelade fotboll inklusive mig. Så vi hade fotboll på gympan ingefär 6-7 lektioner på rad, alla gånger tjejerna mot killarna, men efter att tjejerna förlorar ett X antal matcher så gick jag och en kompis över till tjejerna på kanske 6:e eller 7:e lektionen. Och då vann vi, första segern för tjejerna, då sa min kompis och jag lite på skoj "Eftersom att vi är tjejer nu under gympan så borde vi väl byta om med dem också ?" Sagt och gjort, tjejerna gick med på det och vi duschade med dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Din lilla snuskis. Redigerad 23 januari, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Haha ^^ Det är ganska simpelt, min förra klass var en fotbollsklass, nästan alla spelade fotboll inklusive mig. Så vi hade fotboll på gympan ingefär 6-7 lektioner på rad, alla gånger tjejerna mot killarna, men efter att tjejerna förlorar ett X antal matcher så gick jag och en kompis över till tjejerna på kanske 6:e eller 7:e lektionen. Och då vann vi, första segern för tjejerna, då sa min kompis och jag lite på skoj "Eftersom att vi är tjejer nu under gympan så borde vi väl byta om med dem också ?" Sagt och gjort, tjejerna gick med på det och vi duschade med dom. Ok grattis.. detta hände igår eller? Fråga: Varför är alla så post fixerade? vad är hemligheten? vem har mest posts här på forumet?(orka söka...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Din lilla snuskis. Haha, kanske det kanske ^^ Ok grattis.. detta hände igår eller? Nej, min förra klass som sagt, jag bytte inte klass idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok grattis.. detta hände igår eller? Fråga: Varför är alla så post fixerade? vad är hemligheten? vem har mest posts här på forumet?(orka söka...) 1: Dom är så 2: Hultan egr oss godis om vi har mycket posts 3: KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Fråga: Varför är alla så post fixerade? vad är hemligheten? vem har mest posts här på forumet?(orka söka...) 1. Respect! 2. 2088 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 1. Respect! 2. 2088 2 309 PWND! =OOO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 2 309 PWND! =OOO 1 571 PWND! =OOO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) 1 571 PWND! =OOO 3 492 PWND! =OOO Edit: Glömde smileyn. (: Redigerad 25 januari, 2006 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 3 492 PWND! =OOO Edit: Glömde smileyn. (: 4 767 PWND! =OOO Ska vi forstätta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Ja ni ska forsätta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad är det för mening, till sist kommer ändå KalleR och visar sin jättekuk som ingen klår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Någon som kan skaffa fram tråden där alla förkortningar fanns, såsom btw, omg och det? Behöver dem till ett skolarbete! Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Tweak den finns på FB heter typ Stora Cs Ordboken. Min fråga är: Har du porr på datan? Isf har du Lägg upp en bild på porren du har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Haha ^^ Det är ganska simpelt, min förra klass var en fotbollsklass, nästan alla spelade fotboll inklusive mig. Så vi hade fotboll på gympan ingefär 6-7 lektioner på rad, alla gånger tjejerna mot killarna, men efter att tjejerna förlorar ett X antal matcher så gick jag och en kompis över till tjejerna på kanske 6:e eller 7:e lektionen. Och då vann vi, första segern för tjejerna, då sa min kompis och jag lite på skoj "Eftersom att vi är tjejer nu under gympan så borde vi väl byta om med dem också ?" Sagt och gjort, tjejerna gick med på det och vi duschade med dom. Oho-hahahaha. Pinsamt, men ändå inte. Blev det inte lite spänt i duschen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Oho-hahahaha. Pinsamt, men ändå inte. Blev det inte lite spänt i duschen? Njae, vi busade mest med varrandra, för att lätta upp stämningen, Kan tilläggas att vi inte var nakna inför varrandra, jag och min kompis duschade med kallingar, och tjejerna med BH och trosor. Då hade vi vattenkrig och skit. Men sedan fick jag och min kompis gå ut ur duschen när det blev real shit och dem skulle tvätta sig på riktigt. Sedan fick jag och min kompis gå in och duscha på riktigt när tjejerna var klara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Tweak den finns på FB heter typ Stora Cs Ordboken. Min fråga är: Har du porr på datan? Isf har du Lägg upp en bild på porren du har Men vi hade en här på gtasajten.. Kan inte nån fixa fram den, snälla? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Tweak den finns på FB heter typ Stora Cs Ordboken. Min fråga är: Har du porr på datan? Isf har du Lägg upp en bild på porren du har Wooho. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Wooho. DSC känner jag igen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts