GTApimpfoolife Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 * Hur bildas snor? Varför undrar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) * Hur bildas snor? Du frågade redan det på sidan 107 om du inte minns !!!! Du fick en wikipedia-address där det stog hur snoret bildas, läste du inte den eller vill du fråga igen för att få den samma addressen igen ?!?!?! Liksom vad är det för mening att fråga saker som man redan frågat ?!?! Redigerad 6 december, 2006 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Varför undrar du? Varför frågar/undrar du? -------------- Kicken: Ni svarade inte hur det bildades, bara vad det var till för.. Redigerad 6 december, 2006 av Littlemanie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Varför frågar/undrar du? För att det kanske inte är världens viktigaste fakta. Men förlåt för att jag trodde du var onormal. Förlåt. Jag ska dö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Varför frågar/undrar du? -------------- Kicken: Ni svarade inte hur det bildades, bara vad det var till för.. Snor kallas det slem som bildas av slemhinnorna i näshålan. Snorets uppgift i en frisk näsa är att samla upp och bära ut dammpartiklar, smuts och mikroorganismer ur näsgångarna så att de inte ansamlas och orsakar sjukdom. Det stog i wikipedia-addressen, säg mig, är inte det svaret på din fråga hur snor bildas ?!? Snor bildas alltså av slemhinnorna i näshålan, förstår du det nu ?!?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Kan ni svara på den andra frågan som jag ställde? Redigerad 6 december, 2006 av Littlemanie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan ni svara på den andra frågan som jag ställde? Jag ska svara på din fråga när du ställt en korrekt fråga. Din nuvarande är lite av ett påstående, fråga och gissning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag ska svara på din fråga när du ställt en korrekt fråga. Din nuvarande är lite av ett påstående, fråga och gissning. Okey.. Visst kan jag det. Jag förklarar så gott det går. Hur kommer ljud-energin genom sladdarna till högtalare och omvandlas till ljud ? ? ? Kort sagt, hur får man ljudet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur kommer ljud-energin genom sladdarna till högtalare och omvandlas till ljud ? ? ? Kort sagt, hur får man ljudet? Genom sladdarna kommer information om ljudet. Högtalarna använder den informationen för att skapa vibrationer i högtalarmembranen som skapar ljud eftersom ljud är luft i rörelse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Okey.. Visst kan jag det. Jag förklarar så gott det går. Hur kommer ljud-energin genom sladdarna till högtalare och omvandlas till ljud ? ? ? Kort sagt, hur får man ljudet? Tackar, nu slapp jag svara igen. Ljud = vibrationer, inget annat. "ljud" åker inte genom sladdar. Aja, Rump2Damp2 svarade på din fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Genom sladdarna kommer information om ljudet. Högtalarna använder den informationen för att skapa vibrationer i högtalarmembranen som skapar ljud eftersom ljud är luft i rörelse. Okey, tack så hemst mycket då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nu är jag helt fakking lost här! Jag måste börja med att fråga er gtasajtare.. har min (och simpas) räv två svarta pixlar framför nosen? Det är nämligen så att JAG ser dem där men inte han.. är lost som fan, det är nästan läskigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Om man snaggar sig helt och hållet, hur lång tid ungefär kommer det då ta att ha hår till axlarna? Nu är jag helt fakking lost här! Jag måste börja med att fråga er gtasajtare.. har min (och simpas) räv två svarta pixlar framför nosen? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/rhfsvyzov3.png Det är nämligen så att JAG ser dem där men inte han.. är lost som fan, det är nästan läskigt.. Nej jag ser inga pixlar Redigerad 6 december, 2006 av ZcruweN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 För att det kanske inte är världens viktigaste fakta. Men förlåt för att jag trodde du var onormal. Förlåt. Jag ska dö. Men det kanske är någonting som Littlemanie alltid velat veta men aldrig vågat fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nu är jag helt fakking lost här! Jag måste börja med att fråga er gtasajtare.. har min (och simpas) räv två svarta pixlar framför nosen? Det är nämligen så att JAG ser dem där men inte han.. är lost som fan, det är nästan läskigt.. Nej, era rövar rävar har inga svarta pixlar på sig för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Den i din Sign har inga svarta pixlar framför sig. Men den som du postade hade. Strange Va...faan? Hur är det möjligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag ser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag ser. Ja, på kebabs screen ja, där ser alla men i "Verkligheten" Redigerad 6 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Efter att ha rensat cachen så försvan pixlarna.. Vad kan det här bero på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är Matte A eller Matte D svårast? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts