Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Varför har Kebab och simpa samma förbenade signatur och likadana, simpla avatarer? är ju som bekant dubbel glädje. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vattenpipatobaken har ju samma nikotin men mindre tjära tror jag, vilket gör den mildrare eller vad det nu är. Vattenpipstobak finns i nikotinfri och med nikotin, är det nikotin i (riktig tobak) så är det 0% tjära och 0,5% nikotin, jag som är extrem känslig mot nikotin känner bara av en lätt njutning när jag röker, annars med cigaretter etc kan man få en fet nikokick o spy som ett skollot ollon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Betyder OT OffTopic eller OnTopic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Betyder OT OffTopic eller OnTopic? Det betyder både OnTopic och OffTopic. Tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Betyder OT OffTopic eller OnTopic? On topic betyder det och OFT betyder det mottsatta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 On topic betyder det och OFT betyder det mottsatta Nja.. Folk använder det som både och, jag skulle satsa på att läsa ut det av sammanhanget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) L I D E L S E Jag är värdelös - totalt v ä r d e l ö s - på tyska. Har en überjobbig läxa till imorgon som går ut på att böja sein, werden och haben till imperfekt samt placera in orden i meningar med olika personliga pronomen och det ena med det fjärde. ...Hilf mir! :'( Hur böjs skiten? Maha. Det löste sig. För er andra som kanske undrar, såhär ska det se ut: Var: ich war du warst er/es/sie war wir waren ihr wart sie/Sie waren Blev: ich wurde du wurdest er/es/sie wurde wir wurden ihr wurdet sie/Sie wurden Har: ich hatte du hattest er/es/sie hatte wir hatten ihr hattet sie/Sie hatten Redigerad 5 december, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Var hittar jag information om hur stort avståndet är mellan jorden och solen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Var hittar jag information om hur stort avståndet är mellan jorden och solen? Hos mig.. Ungefär 262 284 500 000 000 001,05 km Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Var hittar jag information om hur stort avståndet är mellan jorden och solen? http://en.wikipedia.org/wiki/Earth Aphelion 152,097,701 km När jorden är längst ut på sin bana dvs. Medelradien är 149 597 870 km. Redigerad 6 december, 2006 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Deutchland Läxhjälpstråden ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 On topic betyder det och OFT betyder det mottsatta Det finns ingen förkortning som kallas OFT (Off Topic) inte officiellt iallafall, visa gärna källa annars OT har två betydelser som redan nämnts i tråden, finns även lite information på wiki http://en.wikipedia.org/wiki/On_topic Lite mer internet slang finns här http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_slang_phrases BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Om man behöver torka genomblöta skor (i mitt fall skridskor), hur gör man det på snabbast möjliga sätt? Går det att fixa det snabbt, även om man inte har ett torkskåp eller nå sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Om man behöver torka genomblöta skor (i mitt fall skridskor), hur gör man det på snabbast möjliga sätt? Går det att fixa det snabbt, även om man inte har ett torkskåp eller nå sånt? Stoppa tidningspapper i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Om man behöver torka genomblöta skor (i mitt fall skridskor), hur gör man det på snabbast möjliga sätt? Går det att fixa det snabbt, även om man inte har ett torkskåp eller nå sånt? Ugn på låg värme. 50-100 C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Läxhjälpstråden ? Nein --- Hur länge får den svenska polisen ha en privatpersons misstänkt brottsanknutna dator i beslag? Redigerad 6 december, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur mkt är 11 i engelsk sko storlek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Hur mkt är 11 i engelsk sko storlek? Driver du med mig?!? Hur mkt är 11 (engelsk storlek) i skostorlek? 46 ungefär. Men var säker på att det inte är amerikansk storlek som gäller, för det är inte samma sak. 11 i ameriskanska skor är typ 43-44. http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) found it Redigerad 6 december, 2006 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 * Hur bildas snor? * Hur kommer ljud-energin genom sladdarna till högtalarna och sen omvandlar det till ljud så man hör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts