Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) ops inget Redigerad 3 december, 2006 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad beror det på att det nästan alltid tar en förbenat lång tid att skicka filer på msn till tjejer? Nån annan som har tänkt på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad beror det på att det nästan alltid tar en förbenat lång tid att skicka filer på msn till tjejer? Nån annan som har tänkt på det? Nu när du säger det, så - Ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur går det egentligen till då man laddar hem saker? Hur kan en film eller annat transporteras ifrån en/flera personer, genom alla kablar och servrar för att sedan komma in i min dator och slutligen till min skärm? Nån mer än jag som tänkt på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur går det egentligen till då man laddar hem saker? Hur kan en film eller annat transporteras ifrån en/flera personer, genom alla kablar och servrar för att sedan komma in i min dator och slutligen till min skärm? Nån mer än jag som tänkt på det? Filmen i sig transporteras ju inte genom kablarna, det är bara datat som gör det. Mediapspelare är gjorda för att ex. spela upp .avi-filer och det innebär att om det kommer data som ser ut såhär; ¤#&ehs#"gdSyh37"/"FDJH1346dffhdh45/"hfdhs4572HDFH¤%273hfduh45/3hfsdah34y7325/"#63ghdsrh34636723Y#"ywer Y%EW#Ywereyhwer671&¤#"/W¤%uyAERhgWER745/weyherhwe545e46UTESHWEt7347345hserhrwt Så läser min mediaspelare det likadant som din gör. Detta gör det möjligt att spela upp film och lyssna på musik. Inte så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Man kanske kan säga att varje byte är en morsekod, ta ett antal miljarder morsekoder (bytes) och lägg dem i en lista (fil) och låt en person (mediaspelaren) titta på den med sina speciella glasögon. Då kan han (programmet) berätta vad som står där. (Jag kommer aldrig få stå i PLUS eller liknande och förklara teknik för gamlingar, har jag en känsla av ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur mkt är 11 (engelsk storlek) i skostorlek? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur mkt är 11 (engelsk storlek) i skostorlek? 46 ungefär. Men var säker på att det inte är amerikansk storlek som gäller, för det är inte samma sak. 11 i ameriskanska skor är typ 43-44. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hur mkt är 11 (engelsk storlek) i skostorlek? http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad beror det på att det nästan alltid tar en förbenat lång tid att skicka filer på msn till tjejer? Nån annan som har tänkt på det? Tjejer kanske tål långsamt internet bättre en killar, iochmeddet skaffar de inte snabbare sådant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vilket program kan man spela in spel med på datorn?? & Vem är President/kung i Mongoliet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Vilket program kan man spela in spel med på datorn?? & Vem är President/kung i Mongoliet Wikipedia är din vän Edit: Kanske lite svårt att hitta, men det står i den högra spalten/kolumnen/etc. Redigerad 4 december, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vilket program kan man spela in spel med på datorn?? Du menar spela in medan man spelar ? Fraps duger gott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Fraps duger gott. Det gjorde det uppenbarligen inte i lördags.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Det gjorde det uppenbarligen inte i lördags.. Men jag har ju redan fraps, vad ska jag med två till ? Spela in två filmer samtidigt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Men jag har ju redan fraps, vad ska jag med två till ? Spela in två filmer samtidigt ? Spela in fraps? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Varför har Kebab och simpa samma förbenade signatur och likadana, simpla avatarer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Varför har Kebab och simpa samma förbenade signatur och likadana, simpla avatarer? 1. Dom vill förvirra oss. 2. Dom har en plan som dom börjat med nu. 3. Båda ovanstående. Det är vad jag tror iaf. Redigerad 4 december, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hur ändrar jag Id3 tags i WMP? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Varför har Kebab och simpa samma förbenade signatur och likadana, simpla avatarer? Delad glädje.. Redigerad 4 december, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts