Gäst Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. Eh.. Man kan ligga ner =) Editz0r: Sida SOS-nummer är min Redigerad 2 december, 2006 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Varför har den här tagit 99½% av den här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Varför har den här tagit 99½% av den här? "Why not?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Två frågor från moi: 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. För att man ska kunna knäcka ett par öl ifred utan att nån kommer och bråkar med en. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Kan en mod/admin göra så att en medlem inte har tillgång till en viss tråd, eller bara ett visst forum ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Varför har den här tagit 99½% av den här? För att du försöker smussla in lite Dagens lol i denna tråd, that's why. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Kan en mod/admin göra så att en medlem inte har tillgång till en viss tråd, eller bara ett visst forum ? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 1. Varför går tiden så jävla fort framför en dator? 2. Står R i KalleR för första bokstaven i Kalle's efternamn? Eller är det inte ens Kalle, utan kaller.... haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 2. Står R i KalleR för första bokstaven i Kalle's efternamn? Eller är det inte ens Kalle, utan kaller.... haha Bra fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Bra fråga. Och jag har svaret, herr ***. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Och jag har svaret, herr ***. ... och mystiken for all världens väg. http://209.85.12.227/395/163/emo/crazy.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Gtasajtare är läskiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Och jag har svaret, herr ***. Samma här, jag skulle kunna slå upp Kalle i den någorlunda lokala telefonkatalogen om jag skulle vilja det. Fast han är väl fortfarande skriven hemma... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om min första flash ?? http://www.newgrounds.com/portal/view/352285 Redigerad 3 december, 2006 av Hunter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vad tycker ni om min första flash ?? http://www.newgrounds.com/portal/view/352285 Hör det till trådens handling? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hör det till trådens handling? Jag frågade nåt , visst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag frågade nåt , visst? Skriv här istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skriv här istället. Okej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag frågade nåt , visst? Men det här inte till i trådens handling. Studera trådens titel. : Tråden om saker du alltid velat veta! ----------------- Hur får man ljud till en högtalare.? Inte sånt svar: du sätter på den. Allvarligt svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Men det här inte till i trådens handling. Studera trådens titel. : Tråden om saker du alltid velat veta! ----------------- Hur får man ljud till en högtalare.? Inte sånt svar: du sätter på den. Allvarligt svar Okej , now were moving on. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts