Henkibojj Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Du har helt rätt i att USA är ett ända land. Men delstaterna är nästintill självständiga. Och de är inte minre länder än vattikanen. Definitionen av "land" är inte grundat på vilka lagar som gäller, inte heller storlek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Varför har människor olika politiska åsikter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Varför har människor olika politiska åsikter? Därför alla människor är olika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Här är jag igen och har en fråga Var ska jag lägga upp roliga saker nu när Dagens lol inte är kvar?? Redigerad 1 december, 2006 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Här är jag igen och har en fråga Var ska jag lägga upp roliga saker nu när Dagens lol inte är kvar?? Du får vänta tills stellan skapar en ny tråd. (Vilket jag hoppas är ganska snart) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Copyright © 2006 av Hunter och han som gjorde den. Denna mening förvirrar mig - "...av Hunter och han som gjorde den" - Copyrightar du filmen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 I kortspelet Chicago. Man får fem kort, Får byta två gånger och får poäng etc. I slutet när man ska lägga ut sina kort. Hur ska man göra då? Finns det spelregler på internet någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) I slutet när man ska lägga ut sina kort. Hur ska man göra då? Finns det spelregler på internet någonstans? Dom gånger jag spelar det avslutar man med att spela, det gamla hederliga, "5 kort." D.v.s, du ska försöka lägga högre nr. i samma färg som den som la innan dig la. Edit: Wikipedia is your friend. Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Du får vänta tills stellan skapar en ny tråd. (Vilket jag hoppas är ganska snart) BORTA!/ KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ni är ju verkligen inte smarta om ni tror att ni ska komma undan med att posta DL-trams i denna tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Ni är ju verkligen inte smarta om ni tror att ni ska komma undan med att posta DL-trams i denna tråden. Uhm.. förlåt då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad sjutton heter tomteluva på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad sjutton heter tomteluva på engelska? I england eller ja engelska då, finns inte tomten utan tomten heter "Father Christmas" i England och "Sancta Clause" i USA. Så det finns ingen direkt översättning på ordet "tomteluva" utan det närmaste man kan komma är att "luva" är "knitted cap" på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad är skillnaden på starklögg och vin ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Vad är skillnaden på starklögg och vin ? Den största skillnaden är väl att i glögg så tillsätter man massa kryddor medans rent vin är utan kryddor. Glögg görs ju så att man lägger i kryddorna i det redan färdiga vinet. Någon som har en bättre förklaring ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Inte bättre kanske, men möjligen kompletterande. Glögg består ju till största delen av vatten, sen socker och sen på tredjeplats kommer vin. Starkglögg kanske innehåller mer vin än socker, eller åtminstone starkare vin-del? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Två frågor från moi: 1. vad fasiken heter lov på engelska, menar till exempel sommarlov, jullov osv.? 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Två frågor från moi: 1. vad fasiken heter lov på engelska, menar till exempel sommarlov, jullov osv.? 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. 1. Holiday/vacation. 2. Kanske för att det oftas finns fler säten där. Om man typ är fyra fem stycken så får alla plats där. Det är i alla fall min teori Redigerad 2 december, 2006 av gta_player Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. Fruktansvärt bra fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 2. varför ska alltid ungdomar sitt längst bak i bussen? det är ju jämt nerklottrat, äckligt och man hör dieselknackars mest där bak. Kanske för att de ska klottra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts