kattälskaren Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ibland så undrar man fan. "Lucykat" och alla jävla plastatomer. Sveriges dummaste människor har fan samlats här på forumet. Inklusive du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Nu känner jag mig välldigt dum men hur gör jag när jag ska få in en bild i ett medelande här på gtasajten. problemet är att alla bider är för stora :"> Edit : när jag säger stora menar jag i minnet och inte storleken Redigerad 11 januari, 2006 av darkfejs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nu känner jag mig välldigt dum men hur gör jag när jag ska få in en bild i ett medelande här på gtasajten. problemet är att alla bider är för stora :"> Edit : när jag säger stora menar jag i minnet och inte storleken Storleken kan ju vara 2 saker? Men menar du att bilderna tar för mycket plats (kb), sluta spara som bmp och ta png istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 You know, killar har också bröstvårtor. =P *klämma på mina* Ohh, prrr... Visa din då pKz @ när du säger milk antar jag att du minar mjölk men det får bara kvinnor som är gravida eller.? Och jag tror inte mjölken "ligger" i bröstvårtan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nix, den ligger i foten enligt min kompis polares farsars frisörs katts förra ägarens hund morsas första ägares fru. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Visa din då pKz @ när du säger milk antar jag att du minar mjölk men det får bara kvinnor som är gravida eller.? Och jag tror inte mjölken "ligger" i bröstvårtan... Amen duh! Det var ett tråkigt skämt. Jag vet att mjölk bara kommer när tjejen är gravid, eller får hormonrubbningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Amen duh! Det var ett tråkigt skämt. Jag vet att mjölk bara kommer när tjejen är gravid, eller får hormonrubbningar. Jaha men jag skrattar nu då... Varför föder inte killar barn..? Varför har inte killar mens..? Varför är killar bättre än tjejer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jaha men jag skrattar nu då... Varför föder inte killar barn..? Varför har inte killar mens..? Varför är killar bättre än tjejer Barnet skulle bli väldigt "skitigt". Killar blöder inte. Se ovanstående. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Barnet skulle bli väldigt "skitigt". Killar blöder inte. Se ovanstående. Nope inte om man gör kejsarsnitt som många kvinnor gör... Det gör de visst det har jag sett Humm kom med nåt bättre va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nope inte om man gör kejsarsnitt som många kvinnor gör... Det gör de visst det har jag sett Humm kom med nåt bättre va Det går inte, killar är gjorda av stål. Då var det en förklädd tjej eller något annat djur. Nä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Barnet skulle bli väldigt "skitigt". Killar blöder inte. Se ovanstående. Hähähä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Nix, den ligger i foten enligt min kompis polares farsars frisörs katts förra ägarens hund morsas första ägares fru. Så sant som det är sagt. Redigerad 11 januari, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jaha men jag skrattar nu då... Varför föder inte killar barn..? Varför har inte killar mens..? Varför är killar bättre än tjejer För att vi klämmer ut flera miljoner barn, och ni bara ett. Killar har pms, en period, där dom är extra sur och inte kan få upp den. För att tjejer är kanske mindre tävlingsinriktade än killar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det går inte, killar är gjorda av stål. Då var det en förklädd tjej eller något annat djur. Nä. Hahaha humor ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Varför säger folk "Loll", istället för "Lol"? (Syftar på dom som säger lol IRL över huvudtaget.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad är det för GoogleBot som står med på gtasajtens inloggade medlemmar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Vad är det för GoogleBot som står med på gtasajtens inloggade medlemmar? Ja, jag är en i den fallna skaran. Fniss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Varför säger folk "Loll", istället för "Lol"? (Syftar på dom som säger lol IRL över huvudtaget.) De flesta missförstår det säkert.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 OK!, här är en seriös fråga som jag alltid undrat.... Har ni dushat med tjejrna efter gympan nån gång? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) OK!, här är en seriös fråga som jag alltid undrat.... Har ni dushat med tjejrna efter gympan nån gång? ^^ En gång ^^ Jag och en polare Förklarar bara varför om någon frågar. Redigerad 23 januari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts