Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Du köper en ny Den där skivan är ändå inget att ha Men jag vill ju märka den nuuu. Och det blir så fult med röda pennor. Och, nej. Den här skivan kommer bli den fetaste partyskivan på länge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur gör jag för att få igång en penna som verkar ha torkat? Ska skriva på en cd-skiva, och jag tänker banne mig inte använda den röda! Vad är det för penna? Tusch pennor brukar hjälpa att blöta med vatten eller liknande, har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vad är det för penna? Tusch pennor brukar hjälpa att blöta med vatten eller liknande, har jag för mig... Jo, det är som tusch.. fast permanent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jo, det är som tusch.. fast permanent. Ok, här på skolan kommer jag ihåg att vi förr brukade slicka på tuschpennorna eller liknande, om dom hade torkat, för att blötlägga dom. Fast det kanske inte är det bästa om det sitter permanent... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ok, här på skolan kommer jag ihåg att vi förr brukade slicka på tuschpennorna eller liknande, om dom hade torkat, för att blötlägga dom. Fast det kanske inte är det bästa om det sitter permanent... På skolan!? Måste ju vara en massa bakterier som ni delar med varandra då! En annan sak om man skulle göra det hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 På skolan!? Måste ju vara en massa bakterier som ni delar med varandra då! En annan sak om man skulle göra det hemma Men varje elev hade ju egna pennor i en liten ask... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Men varje elev hade ju egna pennor i en liten ask... Han kanske trodde att det var lärarens whiteboard-pennor eller nåt, usch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Håller mobilbatterierna (Batterier över huvud taget) längre om man stoppar dom i frysen. Isf: Är det säkert att lägga dem där, kan dem gå sönder? Om det funkar. Ungufär hur mycket bättre är dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Håller mobilbatterierna (Batterier över huvud taget) längre om man stoppar dom i frysen. Isf: Är det säkert att lägga dem där, kan dem gå sönder? Om det funkar. Ungufär hur mycket bättre är dem? Frysen vet jag inte.. kylen däremot har jag hört att folk lägger sina batterier. (Nyinköpta sådana) Tror det har något med att batteriets joner rör sig långsammare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fortfarande ingen som vet vad skilladen på ciggaretttobak och vattenpipatobak är ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Fortfarande ingen som vet vad skilladen på ciggaretttobak och vattenpipatobak är ? Vattenpipatobaken har ju samma nikotin men mindre tjära tror jag, vilket gör den mildrare eller vad det nu är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Hehe, har en fråga: Varför har inte JMC skapat en tråd om det brutala mordet som 18-åringen utförde på sina föräldrar i torsdags... Redigerad 26 november, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hehe, har en fråga: Varför har inte JMC skapat en tråd om det brutala mordet som 18-åringen utförde på sina föräldrar i torsdags... För att det inte finns på film? Eller gör det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vattenpipatobaken har ju samma nikotin men mindre tjära tror jag, vilket gör den mildrare eller vad det nu är. Är det inte mindre nikotin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det inte mindre nikotin? Jag har hört att det inte var nikotin alls i vattenpipatobak, därför jag ville ha ett bra svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det någon skillnad mellan jul- och påskmust? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det någon skillnad mellan jul- och påskmust? Ja. Etiketten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det någon skillnad mellan jul- och påskmust? Endast namnet, skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det någon skillnad mellan jul- och påskmust? Ja, ungefär 3-4 månader. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är det någon skillnad mellan jul- och påskmust? Nepp. "Under påsken benämns must som påskmust, men det är samma recept. Den finns även året om som must av Apotekarnes. Förr tillverkades Apotekarnes must innan jul och lagrades ett år innan den såldes under beteckningen julmust." http://sv.wikipedia.org/wiki/Julmust Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts