Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När vi ändå är inne på ämnet: @Mods: Jag har alltid velat se forumet som en mod får se det. Vilka forum finns för er, men inte oss? Hur ser varningsverktyget ut? Hur ser alla era admin/modverktyg ut, och var är ert egna forum för interna diskussioner? Roligast, troligen: Få se Report-forumet! Jag vill också veta hur många gånger jag har rapporterat en tråd, och vilka de roligaste formuleringarna av allas rapporter är! (jag minns särksilt en tråd jag rapporterade där beskrivningen av mitt problem inleddes med "BANNA HONOM NU FÖR HELVETE!!" ) Bifoga screens, jag är väldigt nyfiken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När vi ändå är inne på ämnet: @Mods: Jag har alltid velat se forumet som en mod får se det. Vilka forum finns för er, men inte oss? Hur ser varningsverktyget ut? Hur ser alla era admin/modverktyg ut, och var är ert egna forum för interna diskussioner? Roligast, troligen: Få se Report-forumet! Jag vill också veta hur många gånger jag har rapporterat en tråd, och vilka de roligaste formuleringarna av allas rapporter är! (jag minns särksilt en tråd jag rapporterade där beskrivningen av mitt problem inleddes med "BANNA HONOM NU FÖR HELVETE!!" ) Bifoga screens, jag är väldigt nyfiken! Där det står Log Out för dig. Bredvid den står det Mod CP Varningsverktyget.. Är en knapp dom klickar på under våran avatar när dom känner fördet Fråga: Vet nån en det finns en lista med alla Admins och Mods som finns här på forumet? FRÅGA: Är korspostning förbjuden på forumet eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Korspostning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Korspostning? Skriva samma sak i olika trådar för att man tror att man får fler svar då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Korspostning? Han skapade en tråd i Gtasajten > Allmänt. Reve: Du har ju alltid mönstringen, det kanske var den han menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Har en fråga. Vad är meningen med livet? http://www.google.se/search?hl=sv&q=th...3%B6k&meta= Hähähäh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Där det står Log Out för dig. Bredvid den står det Mod CP Varningsverktyget.. Är en knapp dom klickar på under våran avatar när dom känner fördet FRÅGA: Är korspostning förbjuden på forumet eller inte? Mjaa, men jag vill ha screens! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När vi ändå är inne på ämnet: @Mods: Jag har alltid velat se forumet som en mod får se det. Vilka forum finns för er, men inte oss? Hur ser varningsverktyget ut? Hur ser alla era admin/modverktyg ut, och var är ert egna forum för interna diskussioner? Roligast, troligen: Få se Report-forumet! Jag vill också veta hur många gånger jag har rapporterat en tråd, och vilka de roligaste formuleringarna av allas rapporter är! (jag minns särksilt en tråd jag rapporterade där beskrivningen av mitt problem inleddes med "BANNA HONOM NU FÖR HELVETE!!" ) Bifoga screens, jag är väldigt nyfiken! Mycket simpelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Håll musen på "I:et" ovan ett tag nästa gång du ska skriva här Aha, tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vad är skillnaden på tobak från vanliga cigaretter och tobak till vattenpipor, förutom smaken ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Mycket simpelt. Jag tror inte riktigt du förstod, klicka på "Rapporteringar" så kan du ta en bild där, det är det jag vill se. Plus kanske att du kan kolla hur många gånger jag rapporterat trådar, det vore nog rätt roliga siffror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Hur många gånger har människan varit på månen?(jag tror jag vet men jag blev lite osäker nu) Redigerad 24 november, 2006 av aikjonas12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hur många gånger har människan varit på månen?(jag tror jag vet men jag blev lite osäker nu) Två och en halv --------- Vad är det som är giftigt med kvicksilver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Två och en halv --------- Vad är det som är giftigt med kvicksilver? Okej, Apollo 11 och Apollo 15 va? Då var det som jag fick för mig. Vad menar du med halv? Robot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Okej, Apollo 11 och Apollo 15 va? Då var det som jag fick för mig. Vad menar du med halv? Robot? Jag har ingen aning, Jag gör patetiska försök till att vara rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag har ingen aning, Jag gör patetiska försök till att vara rolig Eller så är det jag som inte förstår ironi. Men efter lite forskning kan jag bara se att de varit hela sex gånger på månen. ..............Tid på månen Apollo 11 - 2:31:40 Första landningen på månen 20 juli 1969. Apollo 12 - 7:45:18 Den första precisa landandnigen på månen Apollo 13 - Misslyckad Apollo 14 - 9:22:31 Den ende astronuaten från Mercuryprogrammet beträder månen, Alan Shepard. Apollo 15 - 18:34:46 Första åkturen med månbilen. Apollo 16 - 20:14:14 Första landningen i ett högland. Apollo 17 - 22:03:57 Den förste vetenskapsmannen på månen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har en fråga: Är Wee-Man död? Jag har fått för mig de. Alla säger att han nickade ett bowlingklot och dog. Men en kompis säger att han var med på Jay Leno inför releasen av Jackass 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Vad är fel att kallas homosexuell då? Visst... jag skulle inte gilla det men att använda det på forumet som en direkt förolämpning förstår jag inte. Min syrras bästa kompis är bög. Han är en jävligt fin människa. Men du.. Vi har inte påstått varken att det är fel att vara homosexuell, eller att kallas homosexuell. Någon frågade varför det var så, att man kunde bli kallad det om man hade hål i höger öra, då svarade vi på det. Vi påstod aldrig att det var rätt att göra det, eller att vi tyckte att man skulle göra det. Jag har inte skrivit överhuvudtaget ( ) men jag kan väl försöka förklara för dig å Sianas och KalleRs vägnar. Tack. Redigerad 25 november, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag har en fråga: Är Wee-Man död? Jag har fått för mig de. Alla säger att han nickade ett bowlingklot och dog. Men en kompis säger att han var med på Jay Leno inför releasen av Jackass 2. Wee-Man är inte död, det går en massa rykten om personer i Jackass som har dött! Dom la ju tom ner efter Jackass the movie 1. Det första jackass dom gjorde efter det var Tvåan!! Det gick ju nåt rykte om nån som hade dött när han dök från 30 meter också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Wee-Man är inte död, det går en massa rykten om personer i Jackass som har dött! Dom la ju tom ner efter Jackass the movie 1. Det första jackass dom gjorde efter det var Tvåan!! Det gick ju nåt rykte om nån som hade dött när han dök från 30 meter också! Ohh.. okey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts