Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Har 2 frågor.

1. Vad är det för vätska man har i munnen när man man kör "Firebreathing". Alltså, när man spottar ut någon vätska från munnen som går igenom en fackla man håller i så elden "exploderar"?

2. Återigen, vad använder man sig av för smink när man målar Corpsepaint?

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 2 frågor.

1. Vad är det för vätska man har i munnen när man man kör "Firebreathing". Alltså, när man spottar ut någon vätska från munnen som går igenom en fackla man håller i så elden "exploderar"?

2. Återigen, vad använder man sig av för smink när man målar Corpsepaint?

>_<

Min kompis använde vanlig tändvätska vad jag har för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 2 frågor.

>_<

Har faktiskt varit lite nyfiken själv på den frågans svar, och kollade upp.

Lång guide.

What fuels should I use?

***Always practice with water first, and then fuel without the flame. ***

The more important answer is what fuels you should stay away from. Gasoline, white gas/naphtha, alcohol (methyl or ethyl), and butane should be avoided at all costs.

Your best bets are high flashpoint fuels such as Kerosene, Lamp and Paraffin Oils, and some have experimented with a relatively new fuel called Biodiesel.

***It is important to remember all fuels are toxic. ***

Nu vet du! :lol:

...om någon fortfarande intresserar sig, använde jag den superba produkten Häftmassa till min fotografivägg! Mycket billigare än de andra alternativen, lämnar knappt några fettfläckar, och sitter bra!

Tjusigt! Men fyll igen ställena där det fattas foton, speciellt det obefintliga fotot två foton över kinesstatyn - lite till höger om mitten, en fjärdedel från toppen av fotot. Eek! Det är som att spela en C-durskala på piano men skippa höga C. Försök själv, det är asstörande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjusigt! Men fyll igen ställena där det fattas foton, speciellt det obefintliga fotot två foton över kinesstatyn - lite till höger om mitten, en fjärdedel från toppen av fotot. Eek! Det är som att spela en C-durskala på piano men skippa höga C. Försök själv, det är asstörande! :)

Du kanske kan ringa in på bilden vart du menar >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kallas man för bög om man har tagit hål i högra örat? :lol:

Min mor snackade om det en gång för längesedan.

Det hade tydligen emd sjömän att göra, för att tp... Dom vid Pärleporten skulle veta vilka som var heterosexuella eller homosexuella.

En knasi-historia.

:)OCH SIMPA KAN BÖRJA MED ATT SKICKA PM NÄR SOM HELST FÖRUTOM NÄR JAG SKRIVER EN REPLY FÖR ANNARS SÅ KOMMER JAG IGNORERA DIG HÖR DU DET? DET ÄR TREDJE GÅNGEJ JAG GÖR EN REPLY I EN TRÅD OCH MY ASSISTANT PLOPPAR UPP OCH ÄR IRRITERANDE!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske kan ringa in på bilden vart du menar >_<
Men, goad-deamit (ett urgammalt ordspråk hemma i min familj, det kommer från ett GTA2-uppdrag där en Krishnamunk inte lyckades spränga en generator med molotovs. Nån som minns? :lol: ).

post-4777-1164151232_thumb.jpg

Danke!

Ska prövas. ^_^

Ehm, det stod typ tusen gånger på sidan att det är sjukt farligt. Man var dessutom tvungen att kryssa i en, ja, vad ska man säga, EULA för att komma in på länken. Men jag direktlänkade.

Ny fråga: Är det nån annan än jag som stör sig på de automatiska radbytena när man quotar? Jag sitter alltid och tar bort dem. Tomma rader i början på varje quotefält är fult, dessutom när det blir massa radbyten efter också. :)

EDIT: GAAH! Det blir radbyten efter varje post också, och det går inte att ändra!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, det stod typ tusen gånger på sidan att det är sjukt farligt. Man var dessutom tvungen att kryssa i en, ja, vad ska man säga, EULA för att komma in på länken. Men jag direktlänkade.

Ny fråga: Är det nån annan än jag som stör sig på de automatiska radbytena när man quotar? Jag sitter alltid och tar bort dem. Tomma rader i början på varje quotefält är fult, dessutom när det blir massa radbyten efter också. :)

Äsch, det värsta som kan hända är väl allvarliga inre brännskador? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet iaf lösningen på problemet: Skaffa en dygnsrytm! Tiden du sover är faktiskt mer viktig än hur länge du sover. Rutin är nyckelordet. Fast det är ju bara för hur trött/pigg man är, och eftersom kroppen behöver sömn så borde man sova regelbundet och länge.

Hur trött du är beror mycket på rutinen, men inte lika mycket på hur länge du sovit.

Hur bra kroppen mår beror mycket på hur länge du sovit, men kanske inte lika mycket på rutinen. Om du fattar. Jag menar, du kan säkert sova fyra-fem timmar per natt utan att vara trött, om du gjort rutin av det. Men kroppen mår inte så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, bristen på fotografi över Kinastatyn gäckar mig - Tyvärr fick jag slut på 'lodräta' bilder, så det får bli en annan dag/vecka/månad/år/utskrivningstillfälle. Nere i hörnen däremot gör mig inte så mycket, då de 'rundas av' på ett halvfint sätt. Men tack för kommentaren, det uppskattas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, bristen på fotografi över Kinastatyn gäckar mig - Tyvärr fick jag slut på 'lodräta' bilder, så det får bli en annan dag/vecka/månad/år/utskrivningstillfälle. Nere i hörnen däremot gör mig inte så mycket, då de 'rundas av' på ett halvfint sätt. Men tack för kommentaren, det uppskattas!

Tur att du upptäckte det själv, jag har ibland lite tvångstankar och tvångsgärningar om såna där saker. C-durskalan är ett exempel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...