spajdermän Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Varför blandar man ofta skomakeri med "nyckel och lås"-service :'(? De har jag också funderat på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 De använder i princip exakt samma utrustning och verktyg. Kan man det ena, kan man också det andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Varför blandar man ofta skomakeri med "nyckel och lås"-service :'(? Antagligen för att marknaden inte är tillräckligt stor för antingen eller, och att dessa två ligger hyfsat nära varandra rent hantverksmässigt. ** Varför ställer så mycket folk i denna tråden helt efterblivna frågor som man utan problem kan klura ut själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Varför ställer så mycket folk i denna tråden helt efterblivna frågor som man utan problem kan klura ut själv? Nu gjorde du ju precis samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nu gjorde du ju precis samma sak Jag vet Kom på det i samma stund som jag tryckte på Add Reply Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad betyder " ^^ "? Är det en referens till ovanstående inlägg eller en -smiley? För om det ska föreställa kan man ju bara göra en sån! Eller om man inte tycker om våra smileybild kan man ju ersätta den med ^-^ eller nåt liknande... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad betyder " ^^ "? Är det en referens till ovanstående inlägg eller en -smiley? För om det ska föreställa kan man ju bara göra en sån! Eller om man inte tycker om våra smileybild kan man ju ersätta den med ^-^ eller nåt liknande... ^^ = Mjep. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vad betyder " ^^ "? Är det en referens till ovanstående inlägg eller en -smiley? För om det ska föreställa kan man ju bara göra en sån! Eller om man inte tycker om våra smileybild kan man ju ersätta den med ^-^ eller nåt liknande... Det är en -smiley Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Arghh, nooo!! ^^ är ju skitfult! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag behöver snabbt ett Webbhotell som är Reklam fri och gratis! :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag behöver snabbt ett Webbhotell som är Reklam fri och gratis! :'( :'( :'( www.beffo.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vad betyder " ^^ "? Är det en referens till ovanstående inlägg eller en -smiley? För om det ska föreställa kan man ju bara göra en sån! Eller om man inte tycker om våra smileybild kan man ju ersätta den med ^-^ eller nåt liknande... Därför att det går mycket, mycket snabbare att bara göra ^^. Testa själv. Däremot är det fulare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag höll på att fundera på en sak. Jag har en kompis, som är ganska sjuk och tar mycket mediciner. En ggn fick hon göra ett drogtest, det visade sig positivt mot morfin... Jag vet att hon inte tagit några droger. Absolut inte. Men det skumma var att, gränsen för vad en människa klarar av morfin ligger nånstans runt 400. Hon hade 4750. Läkarna stog som ett frågetecken. Sen gjorde dom det igen, samma siffra kom upp, 4750. Hon fick åka iväg på drogavvänjning, men hon fortsatte säga att hon inte tog morfin. Sen tredje gången dom gjorde det visade det 0. Inget alls. Finns det saker man kan äta som kan visa sig positivt mot morfin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag höll på att fundera på en sak. Jag har en kompis, som är ganska sjuk och tar mycket mediciner. En ggn fick hon göra ett drogtest, det visade sig positivt mot morfin... Jag vet att hon inte tagit några droger. Absolut inte. Men det skumma var att, gränsen för vad en människa klarar av morfin ligger nånstans runt 400. Hon hade 4750. Läkarna stog som ett frågetecken. Sen gjorde dom det igen, samma siffra kom upp, 4750. Hon fick åka iväg på drogavvänjning, men hon fortsatte säga att hon inte tog morfin. Sen tredje gången dom gjorde det visade det 0. Inget alls. Finns det saker man kan äta som kan visa sig positivt mot morfin? Om det finns det, borde väl läkarna känna till det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Det kanske blir lite amatörmässigt svar, men man kanske kan jämföra med ett alkotest på folk som använt munvatten? När de ombeds blåsa i alkotestet kommer ju en massa munvatten-luft in i röret, och det motsvarar ju inte alls den mängd alkohol man har i blodet. Hur gjordes morfintestet? Blodprov eller? Sen om de använde samma apparat ska man ju inte alltid lita på det. Man ska alltid ha fler informationskällor än en om det är viktigt, vilket ju det här är i högsta grad. Och jag tror jag vet vem din kompis är, men av respekt och hänsyn pratar vi inte mer om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Varför kallas man för bög om man har tagit hål i högra örat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Varför kallas man för bög om man har tagit hål i högra örat? För att folk är löjliga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 För att folk är löjliga? Hehe ok... är man mindre löjlig om man har hål i vänstar örat då, menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hehe ok... är man mindre löjlig om man har hål i vänstar örat då, menar du? Han menar att de som säger att man är bög om man tagit hål i höger öra är löjliga. Inte de som tar själva hålet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Han menar att de som säger att man är bög om man tagit hål i höger öra är löjliga. Inte de som tar själva hålet. Oj förlåt. Jo det förstår jag ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts