RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Varför får man tårar i ögonen då man gäspar? Yeah, sidan 100 tillhör mig Redigerad 18 november, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Varför får man tårar i ögonen då man gäspar? Yeah, sidan 100 tillhör mig De har jag frågat förr. Fick inget svar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Tack! : ) Inga problem Är en Hookah och en vattenpipa samma sak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Varför får man tårar i ögonen då man gäspar? Yeah, sidan 100 tillhör mig Aldrig hört eller varit med om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Aldrig hört eller varit med om... Meh, jooo. Så blir de ju jämt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Meh, jooo. Så blir de ju jämt När man gäspar? Möjligtvis om man hostar/nyser, men att gäspa är ju bara som att andas in djupt, det borde man inte få tårar av, har då aldrig varit med om det. Men om det nu är så för er har jag ingen aning om varför. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag får alltid tårar i ögonen när jag gäspar- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 När man gäspar? Möjligtvis om man hostar/nyser, men att gäspa är ju bara som att andas in djupt, det borde man inte få tårar av, har då aldrig varit med om det. Men om det nu är så för er har jag ingen aning om varför. Har aldrig fått tårar jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 När man gäspar? Möjligtvis om man hostar/nyser, men att gäspa är ju bara som att andas in djupt, det borde man inte få tårar av, har då aldrig varit med om det. Men om det nu är så för er har jag ingen aning om varför. Jag är på din sida. Har aldrig blivigt tårögd pg. en gäspning.. Låter helt absurt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Varför får man tårar i ögonen då man gäspar? Yeah, sidan 100 tillhör mig "Vissa forskare anser även att det är ett sätt att göra sig av med spänningar eftersom mätningar visat att gråten innehåller stresshormoner som försvinner med tårarna ur kroppen," Fråga Gösta E: Brukar själv få tårar i ögonen när jag gäspar, men det är mest när jag är trött/riktigt trött. Redigerad 19 november, 2006 av The_go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 När man gäspar? Möjligtvis om man hostar/nyser, men att gäspa är ju bara som att andas in djupt, det borde man inte få tårar av, har då aldrig varit med om det. Men om det nu är så för er har jag ingen aning om varför. What he said Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Varför får vissa människor tårar i ögonen då de gäspar, och andra inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Varför får vissa människor tårar i ögonen då de gäspar, och andra inte? Gäspar man en gång brukar man inte få det men gör man det mycket kan man få det. Jag tror att det är för att när man är trött blir ögonen torrare och då behöver fuktas. Precis som att du gäspar då du är trött eftersom du tar in mindre syre när du är trött och då gör kroppen så att du tar djupa andetag. (gäspar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Händer mig hela tiden, Det där med tårarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag har ett projekt - Att sätta upp 234 fotografier från mitt liv på min(a) vägg(ar), och jag har ett dilemma bestående av hur. Att köpa ramar till alla går fet-bort, då de tar extra plats, och är väldigt dyra. Häftmassa - Billigt och bra. Nackdelen är att det inte direkt är så hållbart (det har en tendens att lossna efter något år), och kan lämna fettfläckar på väggarna. Häftstift - Jo, bilderna sitter garanterat fast, men ack så fult det blir. Det går också bort. Häftkuddar - Sådana man använder sig av för att klistra in bilder i fotoalbum. Väldigt billigt, och den provbilden jag satte upp för några veckor sedan med en kudde sitter än. Så, dessa är alternativen som finns - Har ni några insikter att dela med er? Kanske andra tillvägagångssätt? Väggen som bilderna främst ska sitta på är parallell med min säng, så det kan tänkas att kuddar, täcken, armar eller ben kommer i kontakt med fotografierna - Klarar ovanstående fästmaterial av detta? Så min fråga är - Vilket av dessa ovanstående tillvägagångssätt (eller eget) skulle du använda? Edit: [ i]-tagg gone wrong Redigerad 19 november, 2006 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag har ett projekt - Att sätta 234 fotografier (a)v Häftmassa - Billigt och bra. Nackdelen är att det inte direkt är så hållbart (det har en tendens att lossna efter något år), och feta bilder på, er Inget av dem. Skulle köpt duddelhäftande tejp. Sitter hårt som sten. Redigerad 19 november, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Inget av dem. Skulle köpt duddelhäftande tejp. Sitter hårt som sten. Det går ju fetbort. När man ska ta bort det sen så sitter tejpen kvar på väggen, och går absolut inte att få bort, och korten kommer 1) Rivas sönder av tejpen, 2) Ha en ful tejpbit kvar på sig som inte heller går att få bort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det går ju fetbort. När man ska ta bort det sen så sitter tejpen kvar på väggen, och går absolut inte att få bort, och korten kommer 1) Rivas sönder av tejpen, 2) Ha en ful tejpbit kvar på sig som inte heller går att få bort. Ah, ingen fantasi?! Först häftstifft sedan tejp på bilderna. Like this: http://img329.imageshack.us/img329/3387/drsnugglesoq5.png Någon som vet vems detta: "- Vad fan är det här? Har jag hamnat på dårhuset?" "- Nix! Du har hamnat på GTAsajten! citatet är och var det kommer ifrån? (vilken tråd det skrevs i osv.) Redigerad 19 november, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ah, ingen fantasi?! Först häftstifft sedan tejp på bilderna. Like this: http://img329.imageshack.us/img329/3387/drsnuggloq5.png Någon som vet vems detta: "- Vad fan är det här? Har jag hamnat på dårhuset?" "- Nix! Du har hamnat på GTAsajten! citatet är och var det kommer ifrån? (vilken tråd det skrevs i osv.) Någon gammal en från papperskorgen tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=336 Nummer 87. Redigerad 19 november, 2006 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts