Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 ...Förvirrande Svenskarna använder ju det såhär "Man brukar säga.." Eller något i den stilen med ordet "man" när man syftar på många människor. Tror inte att engelsmännen gör det utan dom säger "You use to say.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Svenskarna använder ju det såhär "Man brukar säga.." Eller något i den stilen med ordet "man" när man syftar på många människor. Tror inte att engelsmännen gör det utan dom säger "You use to say.." Aha, ok. Fast egentligen så syftade jag på meningar med ordet "thus" i.. Det var det jag ville ha exempel på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Aha, ok. Fast egentligen så syftade jag på meningar med ordet "thus" i.. Det var det jag ville ha exempel på Jaså Hähä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur ser ett kinesiskt tangentbord ut? Jag menar, hur får dom plats med alla tecken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Hur ser ett kinesiskt tangentbord ut? Jag menar, hur får dom plats med alla tecken? Jag kan inte gett ett fullständigt svar, men jag såg en dokumentär på tv för ett tag sen. Då satt en pojke och skrev med ett vanligt tangentbord sen tryckte han en knappkombination så blev det till den kinesiska motsvarigheten. Men det kanske var hela ord han gjorde om, jag minns inte riktigt. Redigerad 9 januari, 2006 av Matteus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur ser ett kinesiskt tangentbord ut? Jag menar, hur får dom plats med alla tecken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur gör man / i CS? Känner mig som en n00b nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Heh. Det som kommer ur munnen på dom är hieroglyfer. Jag fattar inte hur dom kan läsa det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Wie! Men finns det inte lite mer tecken än så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Precis likadant dom kan ochså säga blabla Fast på engelska är det "Blah" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det finns det ingen som vet. Men alla tror att alla andra vet, och ingen vill verka utanför, så alla säger att dom vet. Jag kryper omkring i era hjärnor!!! Humm jag tror det går ut på att säga vem man är kär i men jag vet inte.. Hur kul nu det är.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur gör man / i CS? Känner mig som en n00b nu Du trycker på - som ligger brevid högra shiftknappen, du kanske skulle testat själv i cs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur ser En Bröst vårta ut inneti? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur gör man / i CS? Känner mig som en n00b nu "-" den knappen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur ser En Bröst vårta ut inneti? Vill du verkligen veta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur ser En Bröst vårta ut inneti? Soofiee skär upp din ena tutte!! Näe men gissar väl på .. blod .. fett och MILK!111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Soofiee skär upp din ena tutte!! You know, killar har också bröstvårtor. =P *klämma på mina* Ohh, prrr... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 You know, killar har också bröstvårtor. =P *klämma på mina* Ohh, prrr... Ja, men tror nog han syftar på tjejer. Eller vad säger du ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja, men tror nog han syftar på tjejer. Eller vad säger du ? Jadu.. Kvinnoboobies > Manboobies. Du har nog rätt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ibland så undrar man fan. "Lucykat" och alla jävla plastatomer. Sveriges dummaste människor har fan samlats här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts