Mikolan Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 http://www.smashmyxbox.com/ ^^ Skulle fan göra samma sak om jag hade snorigt mycket pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Låna och gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Verkar friskt .. Känns lönt att donera pengar till något som kommer att försöras Redigerad 22 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Haha, snubben är ju blåst... jag skulle inte slagit sönder den, jag skulle bara köpt den och tagit hem den och fått en xbox360 helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Alltså jag läste inte kolla bara på filmen men vann han X-boxen? BTW: Jag var precis med i en Tävling om att vinna Sveriges första X-box 360 och kom till final men problemet är i mailet jag fick ska man öppna en sida för att få mer info men den går inte öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sidan e ju nere... Och nej, han vann inte konsolen, han bad sidans besökare att göra donationer så han får råd med en Xbox 360, som han sedan skulle mosa mitt framför alla som står o köar för att köpa sig ett exemplar. Det smärtade nog en av ungarna som väntade, eftersom att 360'n såldes slut innan ens dom som köade hann få tag på ett varsit ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Alltså jag hittar inte filmerna, var e dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Alltså jag hittar inte filmerna, var e dom? Video Downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Alltså jag hittar inte filmerna, var e dom? http://video.google.com/videoplay?docid=-2631795034636589131 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Vilken mes, han orkade ju knappt hålla upp släggan.. värdelöst edit* skulle vara fränare om dem kopplade in den i tvn först och såg hur mycket stryk den tålde.. och anlitade en bättre slagman Redigerad 8 januari, 2006 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken mes, han orkade ju knappt hålla upp släggan.. värdelöst edit* skulle vara fränare om dem kopplade in den i tvn först och såg hur mycket stryk den tålde.. och anlitade en bättre slagman Och det skulle såklart du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken mes, han orkade ju knappt hålla upp släggan.. värdelöst edit* skulle vara fränare om dem kopplade in den i tvn först och såg hur mycket stryk den tålde.. och anlitade en bättre slagman Så du menar att du inte skulle ha slagit sönder en Xbox om du fick chansen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken mes, han orkade ju knappt hålla upp släggan.. värdelöst edit* skulle vara fränare om dem kopplade in den i tvn först och såg hur mycket stryk den tålde.. och anlitade en bättre slagman Så går det när man spelar för mycket tv spel. orkar inte hålla i släggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Så du menar att du inte skulle ha slagit sönder en Xbox om du fick chansen? Nej. Man skulle tagit hem den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej. Man skulle tagit hem den. Inte en chans, Det var ju en unge i bakgrunden som tittade förfärat typ Yeah, We really enjoyed it for the 30 seconds we owned it! ~Killarna i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Och det skulle såklart du? Vad? orka hålla släggan eller tagit hem den å slagit sönder den? Godfather--> Nej, jag skulle sälja den och sparat pengarna till en gitarr Redigerad 8 januari, 2006 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad? orka hålla släggan eller tagit hem den å slagit sönder den? Godfather--> Nej, jag skulle sälja den och sparat pengarna till en gitarr Hålla släggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Haha, snubben är ju blåst... jag skulle inte slagit sönder den, jag skulle bara köpt den och tagit hem den och fått en xbox360 helt gratis. "We reached our goal, but you are welcome to donate more!" Tror det var så de resonerade. De fick nog snorigt mycket pengar över i alla fall. Konstigt, de skrev ju att de skulle förstöra den framför alla i kön, men det var ju bara inför ett par stycken som redan hade en. *EDIT* Plus att de säljer den på eBay. Redigerad 8 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hålla släggan. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja. "Mkay." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts