Reve Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja undrar om det är lagligt att ladda ner med programmet Imesh? Det stog det på Sidan men det verkar vara precis som kazza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja undrar om det är lagligt att ladda ner med programmet Imesh? Det stog det på Sidan men det verkar vara precis som kazza. Lagligt och tanka ner det, olagligt och tanka musik osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Länk? Programmet är LAGLIGT med det är OLAGLIGT att ladda ner musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja undrar om det är lagligt att ladda ner med programmet Imesh? Det stog det på Sidan men det verkar vara precis som kazza. Det är olagligt att ladda ner upphovsrättskyddade filer oavsätt hur du gör det. Bittorent rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jaha ok...Hmm då tar jag och ainstallerar det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det är väl klart att det är lagligt att ha ett sånt program, och förresten så tankar man väl givetvis bara lagliga filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det är väl klart att det är lagligt att ha ett sånt program, och förresten så tankar man väl givetvis bara lagliga filer. Hihi, Bara lagliga filer, Hihi Illegal music sounds better Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jaha så man får inte dela sin fil med sin bror. Nu blir jag ledsen varje dag på morgonen brukar jag och min bror äta fil. SJälvklart delar vi på den ju. Men nu är det alltså olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jaha så man får inte dela sin fil med sin bror. Nu blir jag ledsen varje dag på morgonen brukar jag och min bror äta fil. SJälvklart delar vi på den ju. Men nu är det alltså olagligt. Rip-off från en insändare i en tidning eller ? LÅGT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det är väl klart att det är lagligt att ha ett sånt program, och förresten så tankar man väl givetvis bara lagliga filer. Vilka filer är lagliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Rip-off från en insändare i en tidning eller ? LÅGT. Skulle just säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vilka filer är lagliga? Filer som är utlagda med upphovsmannens tillstånd t.e.x freeware och shareware, privata bilder och filmer, musik som är gratis etc. Frågan är bara hur APB tänkt sig att nerladdare ska veta om filen insert-valfritt-namn-här.zip är laglig eller inte innan de har laddat hem den. Det finns ju ingenting som säger att en fil måste innehålla det som namnet antyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Var kan jag ladda hem imesh då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Var kan jag ladda hem imesh då?? Nödigt att dra upp en 3 dagar gammal topic bara för att fråga nåt som du får svar på i första träffen på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nödigt att dra upp en 3 dagar gammal topic bara för att fråga nåt som du får svar på i första träffen på google Sluta vara elak mot min bäste polare här kan du hitta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det finns ju ingenting som säger att en fil måste innehålla det som namnet antyder. Jo, TTH-summan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts