Sniper Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja, vad tycker ni? Jag ska ju såklart köpa PS3 till sommarn, eller rättare sagt "When it's done" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 XB360, helt klart. PSP verkar tappa i coolhet hela tiden. Det kommer tillslut vara en mesig gadget i klass med iPod som folk bara köper för att ge illusionen om att ha en intressant livsstil... Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Solkart Xbox 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 X-box 360 !!! Nästa år PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) 1 Bärbar och 1 fast "konsoll" är bra mycket coolare än 2 st fasta konsoller. Dessutom har jag hört att man ska kunna spela Lan eller co-op med PSP och PS3 "med varandra", tex om du sitter och spelar Socom Us navy Seals 3 så kan din kompis som har en Psp och Socom 3 på sin Psp spela Co-op och hjälpa dig med uppdrag. Vote: PSP Redigerad 22 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Sony VS Microsoft på spelkonsoler? HAHAHA behöver ni fråga ens? Sony alltimes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Xbox 360, helt klart Xboxen har ju många fina spel på gång som ser mycket lovande ut. PSP har ju knappt några intressanta spel alls (typ bara Burnout och GTA: LCS). Däremot lär det bli svårt att få tag i en Xbox 360 eftersom den verkar vara fullbokad i stort sett överallt. Den största chansen att få tag i en innan jul är nog att boka en redan nu. Det ska nämligen komma en omgång till den 16:e, (iaf där jag bor) så man kan ju boka en maskin ur den andra omgången... det har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Tar hellre Xbox 360 än PSP. Fast ska nästa år köpa PS3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Xbox 360!!! Får den på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Till jul skulle jag önskat mig PSP. Tack vare att alla bra spel till 360 som skulle släppts vid realeasen blev försenade till nästa år så har inte 360 så många bra titlar. Visst, om man har Live Gold så kan PDZ vara bra, men annars skulle jag köpa PSP som har Lumines (stavning?), Wipeout, GTA: LCS och massa andra titlar. Sen finns alternativet att vänta över jul och köpa 360 nästa år då Oblivion och PGR kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Till jul skulle jag önskat mig PSP. Tack vare att alla bra spel till 360 som skulle släppts vid realeasen blev försenade till nästa år så har inte 360 så många bra titlar. Visst, om man har Live Gold så kan PDZ vara bra, men annars skulle jag köpa PSP som har Lumines (stavning?), Wipeout, GTA: LCS och massa andra titlar. Sen finns alternativet att vänta över jul och köpa 360 nästa år då Oblivion och PGR kommer. Jag skulle gärna vilja veta vilka de där "massa andra titlar":na är... Typ 20 olika racingspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nullvote...anser att båda suger fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Xbox 360 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag skulle gärna vilja veta vilka de där "massa andra titlar":na är... Typ 20 olika racingspel? Typ, men även Infected (zombie-spel), SOSCOM och Kingdom of Paradise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Man kan väl inte jämföra PSP med 360:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har bestämt mig nu, efter att ha testat Xbox 360 (Sant) och PSP, jag väljer PSP:n PSP Giga Pack som släpps den 28:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) 360. men håller med bubbli men kan väll inte jämföra 360 med psp Redigerad 25 november, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 N0ll v0te. Satsar på att uppgradera burken+ps3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Null vote, båda är lika kassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 PSP verkar inte vara nån höjdare, vilket XboXXen är.... Dock känns det onödigt ovh dyrt att ha både en BoXX och en PS3... Jag tycker att du ska fundera över om du verkligen vill ha någon av dem... JAg skulle i alla fall önska mig en BoXX, och skita i PS3:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts