Jump to content

PSP eller Xbox 360

Sniper
 Share

Vilken konsoll tycker ni jag ska önska mig i julklapp  

39 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1 Bärbar och 1 fast "konsoll" är bra mycket coolare än 2 st fasta konsoller.

Dessutom har jag hört att man ska kunna spela Lan eller co-op med PSP och PS3 "med varandra", tex om du sitter och spelar Socom Us navy Seals 3 så kan din kompis som har en Psp och Socom 3 på sin Psp spela Co-op och hjälpa dig med uppdrag.

Vote: PSP

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xbox 360, helt klart ;P

Xboxen har ju många fina spel på gång som ser mycket lovande ut. PSP har ju knappt några intressanta spel alls (typ bara Burnout och GTA: LCS). :teehee:

Däremot lär det bli svårt att få tag i en Xbox 360 eftersom den verkar vara fullbokad i stort sett överallt. Den största chansen att få tag i en innan jul är nog att boka en redan nu. Det ska nämligen komma en omgång till den 16:e, (iaf där jag bor) så man kan ju boka en maskin ur den andra omgången... det har jag gjort -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till jul skulle jag önskat mig PSP. Tack vare att alla bra spel till 360 som skulle släppts vid realeasen blev försenade till nästa år så har inte 360 så många bra titlar.

Visst, om man har Live Gold så kan PDZ vara bra, men annars skulle jag köpa PSP som har Lumines (stavning?), Wipeout, GTA: LCS och massa andra titlar.

Sen finns alternativet att vänta över jul och köpa 360 nästa år då Oblivion och PGR kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till jul skulle jag önskat mig PSP. Tack vare att alla bra spel till 360 som skulle släppts vid realeasen blev försenade till nästa år så har inte 360 så många bra titlar.

Visst, om man har Live Gold så kan PDZ vara bra, men annars skulle jag köpa PSP som har Lumines (stavning?), Wipeout, GTA: LCS och massa andra titlar.

Sen finns alternativet att vänta över jul och köpa 360 nästa år då Oblivion och PGR kommer.

Jag skulle gärna vilja veta vilka de där "massa andra titlar":na är... Typ 20 olika racingspel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor