Mr Mister Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag tycker Xbox suger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 tycker inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag gillar inte att folk säger att en konsol suger bara för att de tycker att en annan konsol är bättre. Jag tycker att XBOX och GameCube är bra konsoler men PS2:an är bättre. Om XBOX hade haft en bättre handkontroll och GTA-spelen i sitt sortiment hade jag tyckt att XBOX och PS2 var likvärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Det finns ingen värre kontroll än X-box... Ps2 kontrollen e klart bäst Men jag tycker Gamecube e bra men ps2 bättre jag med... Det är ju som att säga GTA3 suger bara för att Vice City har kommit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 XBox är överlägsen ps2 på ALLA punkter förutom handkontrollen .... Tänk er vilka möjligheter det skulle finnas om GTA:VC fanns på XBox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 xbox har så dålig kvalitet och spelen buggar...nä xbox är inte så bra fast jag gillar xbox kontrollen den är skönare än ps2 o gc kontrollerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Xbox Controller S rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 GameCubes kontroller är SJÖNAST ! De finns också med luftkonditionering Sen X-Box har bara 2 bra spel: Halo och Splinter Cell. Sen kommer ett bra spel till: Halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 GameCubes kontroller är SJÖNAST ! De finns också med luftkonditionering Sen X-Box har bara 2 bra spel: Halo och Splinter Cell. Sen kommer ett bra spel till: Halo 2 Man ser direkt på GameCubes kontroll att den är utformade för de yngre, men det där med luftkonditionering låter intressant, hur funkar det? Har GameCubes kontroller skak-funktion som XBOX och PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 (redigerad) Man ser direkt på GameCubes kontroll att den är utformade för de yngre, men det där med luftkonditionering låter intressant, hur funkar det? Har GameCubes kontroller skak-funktion som XBOX och PS2? det finns ps2 kontroller med inbyggd fläkt i också en kompis har en sån... Redigerad 23 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 det finns ps2 kontroller med inbyggd fläkt i också en kompis har en sån... Ganska fräcka... Xbox och GameCubes luftkonditionerade kontroller: Har ni tänkt på att GameCube:s kontroll tagit lite av PS2:ans design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Har ni tänkt på att GameCube:s kontroll tagit lite av PS2:ans design. GayCubes är mycket barnsligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Xbox suger inte men den har dålig kontroll och få bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Jag tycker Xbox suger fett! Absolut inte! Xbox är ju grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 X-box har undebar grafik! men kontrolen suger lika mycket som Lil babs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Skulle man ta x-box grafik gamecubes handkontroll och playstation 2s spel skulle det vara en knäckande konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ganska fräcka... Xbox och GameCubes luftkonditionerade kontroller: Har ni tänkt på att GameCube:s kontroll tagit lite av PS2:ans design. coola kontroller! Dom är ju lika för att de e samma märke... Ja tycker inte Xbox suger men spelen är inte så bra... De e coolt med en hårddisk åsså! Min kompis har typ ALLT, så han har GTA: VC på emulator i Xboxen säger han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 (redigerad) coola kontroller! Dom är ju lika för att de e samma märke... Ja tycker inte Xbox suger men spelen är inte så bra... De e coolt med en hårddisk åsså! Min kompis har typ ALLT, så han har GTA: VC på emulator i Xboxen säger han När jag sa att Gamecube snott design från PS2:s kontroller menade jag originalkontrollera. Gamecubes kontroller har precis som PS2:s två uppochner vända "åttor" som står i 45 graders vinkel mot varandra. Redigerad 24 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Eh, kan ni inte ta bort bilderna i det ni quotar om ni nu nödvändigtvis måste quota överhuvudtaget..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts