Jump to content

Undersökning

danil89
 Share

Är du vänsterextremist?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jo, vänstern är ju jättebra! :D Dryga skatter, mindre frihet och ett ansvarslöst folk. Precis som jag vill ha det!

(Notera ironin...)

Sarkasmen, inte ironin, är noterad :P

Själv tycker jag att dryga skatter är fint och att det medför att alla i samhället bidrar till dess välgång och allas lika förutsättningar som konsumenter gentemot statliga företag.

Angående att folket blir mindre ansvarsfullt... Förklara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är jag inte och skulle aldrig kunna vara det! Är det något jag hatar rejält så är det nazister och vänster anhängare överhuvudatget! Jag är höger så det bara skriker om det..

Nazister är högerextremister, kommunister är vänster. Men du kanske bara blandade ihop det, vad vet jag. Men det såg lite lustigt ut nevertheless.

*edit* verkar som om nästan ingen här har koll på vad som är vänster och vad som är höger.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nazister är högerextremister, kommunister är vänster. Men du kanske bara blandade ihop det, vad vet jag. Men det såg lite lustigt ut nevertheless.

*edit* verkar som om nästan ingen här har koll på vad som är vänster och vad som är höger.

Okey.. Jag är höger så det bara dånar om det, men då räknar jag bort nazisterna eftersom jag tycker att de är lika dumma i huvudet som kommunisterna! Men nazisterna är ju tyvär på högerns sida.... De och kommunisterna borde inte få finnas med i politiken överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle då vänsterextremister rösta att de är det, om de inte känner sig som det? (w00t)

Jag gillar inte ordet "Anarkist". fJåRtTizZaR tror att man är cool om man är anarkist.

Pah. Kör fjortisar i dokumentförstöraren, stuva in dem i en potatislåda märkt "Retur" med stora röda bokstäver, skicka dem till någon smörbonde i Danmark och ge Pär Nuder skulden. <_<

*Har köpt potatislådor*

verkar som om nästan ingen här har koll på vad som är vänster och vad som är höger.

Höger hand hälsar man med. Och vänster hand är den närmast hjärtat.

Rätt mig om jag har fel (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor