tommy killer Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Nu kan man testa SW galaxies i 10 dagar, gratis.http://starwarsgalaxies.station.sony.com/ Redigerad 22 november, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Orkar inte installera Flash 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag tycker att alla som provar det och tycker astt det är roligt köper det på webhallen har dom ett bra paket men utan den nyaste expansionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag är med på att spela tills Lost börjar, Godfather, skulle du spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Jag är med på att spela tills Lost börjar, Godfather, skulle du spela? Borta! Redigerad 23 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag är med på att spela tills Lost börjar, Godfather, skulle du spela? Jovisst, Men ca 10 över 8 får det bli, Jag måste städa rummet först annars ryker internet sa pappa, Hehe, Tur att jag har ett litet rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag är med på att spela tills Lost börjar, Godfather, skulle du spela? Kör ni gratisversionen ? Isåfall kan man vara alla professions? Och en grej til JEDI suger Medic,Spy,Bounty Hunter,Smuggler eller trader är kul (trader är väl minst kul ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Kör på gratis versionen, Men har inte startat spelat än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Blev en besvikelse. Man kunde bara köra lite och sedan när man ville upp til Mos Eisley så måste man köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Blev en besvikelse. Man kunde bara köra lite och sedan när man ville upp til Mos Eisley så måste man köpa spelet. Ja men tyckte du/ni som har spelat "demot" tycker ni att det är kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ja men tyckte du/ni som har spelat "demot" tycker ni att det är kul ? Nej. Det var inte kul.. Kan inte fatta att du betalar för att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Nej. Det var inte kul.. Kan inte fatta att du betalar för att spela det. Det är mycket roligare än "demot" det är ganska annorlunda. Men det var så mycket bättre innan NGE ( new game enchantments ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Det är mycket roligare än "demot" det är ganska annorlunda. Men det var så mycket bättre innan NGE ( new game enchantments ) Mjoo... har kört SW:G i typ 2 år... NGE suger... vill ni testa det riktiga SWG, som förövrigt äger ut alla MMO's, så finns det HÄR det är gratis och man spelar vid patch 12.1 (DVS, innan Combat Upgrade och New Game Enhancements) Tyvärr så är EMU:n fortfarande under konstruktion, så ni får vänta några månader Redigerad 28 januari, 2006 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Mjoo... har kört SW:G i typ 2 år... NGE suger... vill ni testa det riktiga SWG, som förövrigt äger ut alla MMO's, så finns det HÄR det är gratis och man spelar vid patch 12.1 (DVS, innan Combat Upgrade och New Game Enhancements) Tyvärr så är EMU:n fortfarande under konstruktion, så ni får vänta några månader Är det en pirat server eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hur spelar man det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Är det en pirat server eller? Legal privatserver Min planerade guild: <-> Official Recruitment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Legal privatserver Min planerade guild: <-> Official Recruitment Är servern uppe eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Är servern uppe eller? Nej, inte än... kolla in våran officiella hemsida om ni är intresserade The Dark Order Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts