Henkibojj Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Word-filtret är ju ganska... gtasajten. jag tycker egentligen det är "snyggare" när man svarar med "w0rd", så jag bryr mig inte om något. Beträffande Microsoft Word-dokument får man ju kringgå regeln, som någon sa. Det är ju inte så krångligt. Fördelen är att den som vill skriva word! i bemärkelsen Håller med till 100%! orkar ju inte hålla på såhär. M3j, d3j och cyc.kla-filtren tycker jag iaf ska vara kvar, det blir ju snyggare men också inlärning. Tur att det inte kommer upp ett jobbigt meddelande om det, precis som med stora bokstäver. Signaturlängden tycker jag däremot kan vara längre, men inte bildstorlek osv. Testar: Håller med till 100%! cykla mig dig kålrötter... Redigerad 2 februari, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Humm kålrötter funkar ju som normalt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Humm kålrötter funkar ju som normalt eller Va? lr ... Håller med till 100%!? *L'Edith* Indeed. cykla mig dig Redigerad 2 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Kan ni inte fixa så de där cokså?; ngn --> någon ngt --> något Snälla? Redigerad 2 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Njeao.. svårt att ändra isf.. blir samma sak som med kåellerötter.. lånågot = långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Mjeh. Redigerad 5 februari, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Hur ofta skriver man kålrötter lr elräkning? Och om man ska skriva word så kan man väl skriva w0rd? Redigerad 29 april, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hur ofta skriver man kålrötter lr elräkning? Och om man ska skriva word så kan man väl skriva w0rd? Moget att dra upp tråden Destutom så kan man skriva kålrötter men inte elleräkning.. (elräkning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts