Patrik Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Bort med Word-filtret, det enda jag stör mig på! Microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Så ska det inte vara! Måste ha smygit sig in en bugg nånstans... EDIT: Fixat. Nu kan man skriva kålrötter igen utan problem! (eller andra ord som innehåller "lr") Fulsvenska som "lr", "mej", "dej" och "cyckla" finns fortfarande kvar i rättningsregistret. Även kultförklarade word-filtret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Varför?! Varför detta jäkla Håller med till 100%!-filter?! Inte undra på att alla verkar tycka att världen går åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det kommr vara kvar. Felrapport, bra att det blev fixat BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Så ska det inte vara! Måste ha smygit sig in en bugg nånstans... EDIT: Fixat. Nu kan man skriva kålrötter igen utan problem! (eller andra ord som innehåller "lr") Fulsvenska som "lr", "mej", "dej" och "cyckla" finns fortfarande kvar i rättningsregistret. Även kultförklarade word-filtret! Går det inte lägga till "e" och "d" också? "d e en bra låt" Redigerad 23 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Går det inte lägga till "e" och "d" också? "d e en bra låt" Det vore nog inte så lyckat att filtrera enskilda bokstäver. "D" och "E" är ju så mycket mer än bara ett slarvigt sätt att skriva "det är". http://susning.nu/D http://susning.nu/E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 man kan ändå skriva l-r utan att leka "T3H 1337 H4CKz0rZ^!." Men bara om det inte står i en mening: ja eller vad tycker du? i den meningen var "eller" skrivet som l-r(fast utan strecket). Men nu, om det inte står i en mening: lr så fungerar det. Hoppas ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Det vore nog inte så lyckat att filtrera enskilda bokstäver. "D" och "E" är ju så mycket mer än bara ett slarvigt sätt att skriva "det är". http://susning.nu/D http://susning.nu/E Men det går la filtrera så att om man bara skriver "e" så blir det "är"? Och om man skriver något ord med som innehåller E så ändras det inte. Är inte så insatt, så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Men det går la filtrera så att om man bara skriver "e" så blir det "är"? Och om man skriver något ord med som innehåller E så ändras det inte. Är inte så insatt, så jag vet inte. Men om man ska säga 'Bokstaven E är min favorit-bokstav' ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Men om man ska säga 'Bokstaven E är min favorit-bokstav' ? :'( Eller... "Hur spelar man ett D på gitarr?" "E = MC^2" "Du har stavat fel, det ska vara ett D mindre." "Matte E är svårt." "Leta under bokstaven E i ordboken." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 dig , mig, cykla Shit, Filtret works Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Eller... "Hur spelar man ett D på gitarr?" "E = MC^2" "Du har stavat fel, det ska vara ett D mindre." "Matte E är svårt." "Leta under bokstaven E i ordboken." Pärsk.. me got pwnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 man kan ändå skriva l-r utan att leka "T3H 1337 H4CKz0rZ^!." Men bara om det inte står i en mening: ja eller vad tycker du? i den meningen var "eller" skrivet som l-r(fast utan strecket). Men nu, om det inte står i en mening: lr så fungerar det. Hoppas ni fattar. Filtret ska inte göra det totalt omöjligt att skriva ordet (dvs, rensa till 100%), det är inte det som är poängen! Poängen är att 99% av alla l-r-skrivningar försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Men om man snackar om ett Microsoft word - dokument Då blir ju det Microsoft Håller med till 100%! - dokument.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Dagen då word-filtret försvinner förlorar GTAsajten en del av sin själ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Dagen då word-filtret försvinner förlorar GTAsajten en del av sin själ. ... skitsnack. Kom med bättre argument för att det ska vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 eller Testar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Förlåt men jag måste bara testa . lr Håller med till 100%! dig mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Woord-filtret förstör så oerhört många möjligheter: nu kan jag inte ha ett Dylan-citat i min signatur! Och kolla bara på Picos desperata åtgärd, bara för att kunna ha hans fina Liam-citat. Suck suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Filtrena är söta... De överskrider samhällsklasserna och för samman folket. Word-filtret får finnas kvar i min mening. Att ta bort det vore som att riva ett gammalt medeltidsslott för att bygga motorväg och McDonald's... Vill man nu verkligen skriva om Microsoft Word så får man kringå regeln, helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts