Ceone Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nån ha säkert skrivit dethär innan men, både XBox 360 och PS3 kommer att säljas för mindre än vad dom kostar att tillverka ett tag, för att Sony/Microsoft ska få många konsoller sålda och "vinna konsol-kriget".. Xbox 360 kostar redan mindre än vad den kostar att tillverkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Damn, måste fan börja spara nu om jag ska kunna köpa det nästa år. elr så får jag skaffa mig ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nån ha säkert skrivit dethär innan men, både XBox 360 och PS3 kommer att säljas för mindre än vad dom kostar att tillverka ett tag, för att Sony/Microsoft ska få många konsoller sålda och "vinna konsol-kriget".. 360 säljs redan för ca 127$ mindre än vad den kostar att tillverka. Så det är bäst för M$ att dom säljer rejält med spel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Visst kommer GTA-spelen (om det nu kommer fler) att komma till ps3? Annars köper jag det kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Visst kommer GTA-spelen (om det nu kommer fler) att komma till ps3? Annars köper jag det kanske inte. Ja troligtvis till X2 och PC också (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja troligtvis till X2 och PC också (:!!! Okej. Om det kommer ett nytt GTA-spel till ps3 så köper jag det, Inga problem, fyfan! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Aww, det var inte speciellt billigt. Antagligen väntar jag en tid före jag köper den, så borde man få den lite billigare, men ändå i tid för releasen av Metal Gear Solid 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 360 säljs redan för ca 127$ mindre än vad den kostar att tillverka. Så det är bäst för M$ att dom säljer rejält med spel nu. Det var det jag menade... Och att PS3:an kommer att säljas i förlust (i början iaf, sen vet jag inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Om jg ahr fattat rätt så är blue ray värsta h4x ultra mega dvd som bara överklassmänniskor har råd med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Om jg ahr fattat rätt så är blue ray värsta h4x ultra mega dvd som bara överklassmänniskor har råd med? Ja, Dom kostar ca 20.000 kr och det finns nästan inga filmer ute på marknaden, Men dom tillverkas förmodligen nu/snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja, Dom kostar ca 20.000 kr och det finns nästan inga filmer ute på marknaden, Men dom tillverkas förmodligen nu/snart Dom kommer släppa sina förata filmer första kvartalet och dom kommer släppa ungefär 4filmer i månaden och sen efter 2007 så kommer dom släppa 10 filmer i månaden och shower. dom här filmerna är ialla fall bekräftade * The Fifth Element * Bram Stoker's Dracula * Desperado * For a Few Dollars More * The Guns of Navarone * Hitch * House of Flying Daggers * A Knight's Tale * Kung Fu Hustle * The Last Waltz * Legends of the Fall * Resident Evil Apocalypse * Robocop * Sense and Sensibility * Stealth * Species * SWAT * xXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Dom kommer släppa sina förata filmer första kvartalet och dom kommer släppa ungefär 4filmer i månaden och sen efter 2007 så kommer dom släppa 10 filmer i månaden och shower. dom här filmerna är ialla fall bekräftade * The Fifth Element * Bram Stoker's Dracula * Desperado * For a Few Dollars More * The Guns of Navarone * Hitch * House of Flying Daggers * A Knight's Tale * Kung Fu Hustle * The Last Waltz * Legends of the Fall * Resident Evil Apocalypse * Robocop * Sense and Sensibility * Stealth * Species * SWAT * xXx Kan man kolla på vanliga dvd filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Okej, coolt att det kommer ut en ny Playstation som är bättre men börjar det inte bli lite tjatigt?... Det kommer ju aldrig ta slut. Nya Playstation hela tiden... Sony eller vad företaget heter släpper ut PSP... sen börjar dom redan prata om PS3. men okej.. man kan ju inte ha samma maskin HELA tiden fast dom borde ha lite mellanrum... så man hinner köpa spel till sin maskin och spela klart och sen Köpa PS3... och köper spel till den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Okej, coolt att det kommer ut en ny Playstation som är bättre men börjar det inte bli lite tjatigt?... Det kommer ju aldrig ta slut. Nya Playstation hela tiden... Sony eller vad företaget heter släpper ut PSP... sen börjar dom redan prata om PS3. men okej.. man kan ju inte ha samma maskin HELA tiden fast dom borde ha lite mellanrum... så man hinner köpa spel till sin maskin och spela klart och sen Köpa PS3... och köper spel till den också Snälla, PS2 har ju funnits sedan 2000 typ, om du inte har hunnit köpa spel till din maskin än så vet jag inte vad jag ska säga. Föresten har dom snackat om PS3 länge, tidigare än PSP tror jag. Redigerad 11 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Okej, coolt att det kommer ut en ny Playstation som är bättre men börjar det inte bli lite tjatigt?... Men hallå PS2 har ju funnit i nästan 6 år gnäll på microsoft istället för deras xbox har ju bara funnits i 3år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Okej, coolt att det kommer ut en ny Playstation som är bättre men börjar det inte bli lite tjatigt?... Det kommer ju aldrig ta slut. Nya Playstation hela tiden... Sony eller vad företaget heter släpper ut PSP... sen börjar dom redan prata om PS3. men okej.. man kan ju inte ha samma maskin HELA tiden fast dom borde ha lite mellanrum... så man hinner köpa spel till sin maskin och spela klart och sen Köpa PS3... och köper spel till den också Technology waits for no one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Technology waits for no one. Det är faktiskt inte sant. dom som utveklara nya saker är ungefär 7år före oss vanliga människor men dom måste vänta med att släppa alla nya saker för annars skulle inte vi hänga med med allt nytt och sen så skulle det vara för dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts