Ceone Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det sägs att den kommer i japan i sommar. Sen kommer den till USA innan julen och tidig 2007 i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det sägs att den kommer i japan i sommar. Sen kommer den till USA innan julen och tidig 2007 i europa Vad jag har hört är att den ska komma till oss innan julen, men att Revolution inte släpps förrän 2007 i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad jag har hört är att den ska komma till oss innan julen, men att Revolution inte släpps förrän 2007 i europa. Ok men det jag skrev var infon från Gamereactor jag hörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 På Megastore står det 2006-07-31 och priset 4995:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 På Megastore står det 2006-07-31 och priset 4995:-. Lika dant på Powerstore.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Fan att Sony ska vara så sega med att avslöja datumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Blu-Ray är just nu något helt nytt. Det finns nästan inga filmer som ligger på BR-skivor. Om man köper den nu är det mest en status-sak. Snobbarna på golfklubben: Jag har en Blu-Ray-spelare Men nästa år ska Sony och andra bolag börja sälja filmer som ligger på BR-skivor. Hur mycket mer utrymme är det på en BR- skiva då? Är det nån annan skillnad än utrymmet? Är inte så insatt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hur mycket mer utrymme är det på en BR- skiva då? Är det nån annan skillnad än utrymmet? Är inte så insatt i det. Beror på hur många lager det är. Om jag inte missminner mig är ett lager på 25 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Beror på hur många lager det är. Om jag inte missminner mig är ett lager på 25 gb. Dom första kommer ligga på 25GB sen kommer det komma: 80GB 100GB och till slut 200GB (dom håller på att utvekla såna skivor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Dom första kommer ligga på 25GB sen kommer det komma: 80GB 100GB och till slut 200GB (dom håller på att utvekla såna skivor) TDK håller på och producerar skivor med 2 lager, alltså 50 gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Hur mycket mer utrymme är det på en BR- skiva då? Är det nån annan skillnad än utrymmet? Är inte så insatt i det. Läs denna text så förstår du varför Blu-Ray är nästa skivformat. Blu-ray Advantages * record high-definition television (HDTV) without any quality loss * instantly skip to any spot on the disc * record one program while watching another on the disc * create playlists * edit or reorder programs recorded on the disc * automatically search for an empty space on the disc to avoid recording over a program * access the Web to download subtitles and other extra features Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Läs denna text så förstår du varför Blu-Ray är nästa skivformat. Enda nackdelen med blu-ray är att den klarar bara av 1080P inte I då kommer inte alla kunna använda blu-ray en annan nackdel är att Sony kommer säkert lägga in masser med spion program och sånt skit i blu-ray skivorna så att man bara kommer kunna använda Sonys egna bly-ray läsare. Redigerad 8 januari, 2006 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Enda nackdelen med blu-ray är att den klarar bara av 1080P inte I då kommer inte alla kunna använda blu-ray Konstigt, då en enkel Google-sökning säger annat. http://www.google.se/search?q=1080i+Blu-Ra...:sv-SE:official Redigerad 9 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 5 papp? Aj... Det gör ont i mitt stackars gamerhjärta... (Kan annars vara all julmat som tar ut sin rätt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Fan att Sony ska vara så sega med att avslöja datumen. Microsoft avslöjade väl sina release datum 2 månader (tror det var så) innan sin Xbox 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 T ex känna luken av mat och Öl när man går in på ett värdshus i ett Rollspel eller luken av vårblommor när man springer genom en äng i ett äventyrs spel eller luken av krut i Killzone 2. Tänk er kunna känna lukten av vart Zombies är i Resident Evil. ...eller när man kör ett bilspel, lukten av bränt däck och bensin. Fast jag hörde att gamecuben skulle få en sån "luktgenerator"? Aja men jag hoppas inte iallafall att PS3 kommer att få något sånt som en "luktgenerator". Priset tycker jag passar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag kommer köpa PS3 typ 2 år efter releasen, då blir det ju lätt billigare och slipper massor av pengar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Aja men jag hoppas inte iallafall att PS3 kommer att få något sånt som en "luktgenerator". Lär nog i sådana fall gå att stänga av eller välja att inte använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nån ha säkert skrivit dethär innan men, både XBox 360 och PS3 kommer att säljas för mindre än vad dom kostar att tillverka ett tag, för att Sony/Microsoft ska få många konsoller sålda och "vinna konsol-kriget".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nån ha säkert skrivit dethär innan men, både XBox 360 och PS3 kommer att säljas för mindre än vad dom kostar att tillverka ett tag, för att Sony/Microsoft ska få många konsoller sålda och "vinna konsol-kriget".. Då ska man ju passa på att köpa sig en PS3 under den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts