RadiuZ Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Så, om mna är intresserad av teknik, och tekniska saker och är prylbög, så är man en snobb på en golfklubb och har status? Självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Låter bra. Tråkigt att det tar sån jävla tid innan de kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Och (som sagt) har man inte förbokat 360 kan det dröja ända tills Februari innan man får tag i en, eftersom efterfrågan är så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Och (som sagt) har man inte förbokat 360 kan det dröja ända tills Februari innan man får tag i en, eftersom efterfrågan är så stor. Dom som har förhandsbokat på Webhallen har fått nått mail om att det inte är säkert att man får Xbox 360 på releasedagen.. Under början av november mailade Webhallen till samtliga kunder huruvida vi kunde garantera att de skulle få enheten till release, eller ej. Om du har lagt en bokning och mailet ej anlänt går det bra att kontakta Webhallen per mail/telefon för att verifiera statusen på din bokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Spara veckopengarna med andra ord... 2800kr kostar den här om den kostar 350 i USA med dollarpriset på 8kr Hoppas det sjunker...teehee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Spara veckopengarna med andra ord... 2800kr kostar den här om den kostar 350 i USA med dollarpriset på 8kr Hoppas det sjunker...teehee Bra pris på Ps3. Hoppas dollarn sjunker tills PS3an kommer ut:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Priset är ju riktigt bra! Jag trodde att den skulle kosta ungefär 6000kr. Om dollarpriset sänks påverkar det priset på tex PS3 här i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Priset är ju riktigt bra! Jag trodde att den skulle kosta ungefär 6000kr. Om dollarpriset sänks påverkar det priset på tex PS3 här i Sverige? När jag köpte mitt PS2 kostade det 5000kr.. Eller, mina päron betalade. Tänk vad fort tiden går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 När jag köpte mitt PS2 kostade det 5000kr.. Eller, mina päron betalade. Tänk vad fort tiden går! Tänk vad pengar sjunker i värde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Självklart! Wow Jag spelar visst golf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 360 kostar ju 400$ och det blev 4000 kr, så räknar med att PS3 kommer kosta mellan 3000-4000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 360 kostar ju 400$ och det blev 4000 kr, så räknar med att PS3 kommer kosta mellan 3000-4000 kr. Tror du man kommer få: Hårdisk, Headset, Kabelför HDTV, DVD kontroll. Man får ju jämföra med det billiga paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ganska coolt , men hur fan ska det gå till då? " Jaha, titta här har vi Killzone 2.. Oh fan, man måste visst ha 20 st olika Lukt-Patroner till en lukt generator för att det spelet skall fungera.." --- 20.000kr ? Hurfan kan dom tjäna på att sälja då? De köper rättigheterna till att använda den precis som de köpte rättigheter till att använda DVD på PS2. (XBox valde att låta oss betala den själv om vi ville använda DVD) Som du kanske minns så var DVD-läsare dyrt på den tiden. Det är precis some Facegen som kostar $500 att köpa men de som gör The Elder Scrolls har köpt rättigheterna till att använda den så vi behöver inte betala $500 extra per spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tror du man kommer få: Hårdisk, Headset, Kabelför HDTV, DVD kontroll. Man får ju jämföra med det billiga paketet Nej, det är klart. Men man slipper köpa en BR-läsare för mycket mer pengar sen. Och sen ingår ju gratis online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Får bli att börja spara nu fan! har typ 2000 nu.. och när kommer Ps3 släppas egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Får bli att börja spara nu fan! har typ 2000 nu.. och när kommer Ps3 släppas egentligen? Men moget att dra upp en så gammal tråd! Skojja ... Inget bestämt datum än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Mars-April tror jag dom sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Mässa nu men typ inget om PS3 men PS-mässa om en månad då avslöjas det grejjor kan man tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 När släpps ps3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Mars-April tror jag dom sa Det blir de antagligen inte. Åtminstone inte för oss. "förmodligen kommer vi inom de närmaste två månaderna få mer konkret information om åtminstone den japanska premiären om Sony håller fast vid den tidigare utlovade tidtabellen (premiär våren 2006)." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts