fr34k Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Tänkte bara tipsa om serien Prison Break som börjar på tv3 snart det handlar om en kille vars bror sitter dödsdömd i fängelse för ett mord han inte gjort. Så han bestämmer sig för att ta sig in i fängelset och sedan rymma tillsammans med din bror. har själv sett till avsnitt 9, och hittills är den skitbra! Redigerad 22 november, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 En av många serier som jag följer, redigt bra serie. Har sett avsnitt 11 och ska se avsnitt 12 när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Har sett de första 10 avsnitten. Ska se avsnitt 11 och 12 när jag har hittat 12 att ladda ner. Mycket bra serie... nåt av det bästa jag har sett. Så missa den inte, ni som inte sett den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Har sett 1 - 11 och det är så extremt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Såg bara dom två första avsnitten, sen tröttnade jag. Inte riktigt min typ av serie kanske. Men håll utkik efter Peter Stormare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Oja! Vilket bra avsnitt! Vad tyckte ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts