Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Filip och Fredrik är väldigt fysiskt heta, men de är verkligen inte Sveriges bästa programledare (den titeln har Anders och Måns...). Fast jag älskade "Grattis Världen!" och "100 Höjdare" är grymt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Filip och Fredrik är väldigt fysiskt heta, men de är verkligen inte Sveriges bästa programledare (den titeln har Anders och Måns...). Fast jag älskade "Grattis Världen!" och "100 Höjdare" är grymt bra... Hmm, måste bara veta; är du kille eller tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Kille inte Redigerad 26 november, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Filip och Fredrik är väldigt fysiskt heta, men de är verkligen inte Sveriges bästa programledare (den titeln har Anders och Måns...). Fast jag älskade "Grattis Världen!" och "100 Höjdare" är grymt bra... Började tro att du gett upp din Anders o Månsinställning! Heja Filip o Fredrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts