Crice Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Snart börjar det. Samma gamla F & F som håller i tyglarna. Missa inte. Ciao, amici. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Längtar. Carola ska knäckas idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Härligt att det startat igen. Filip och Fredrik är de absolut bästa programledarna i Sverige nu. Btw, hittade det här idag: http://www.hammarochwikingsson.blogspot.com/. Dock inte helt säker på att den är gjord av de riktiga F&F En sak som jag är ganska säker på däremot, är att jag kommer att drömma mardrömmar om Carola i natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Skit, jag missade det! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 En sak som jag är ganska säker på däremot, är att jag kommer att drömma mardrömmar om Carola i natt... Det är du inte ensam om. Killen som bus-ringde var fan rolig. Ni vet väl att alla klipp finns på Kanal 5:s hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag tycker att hela "In swedish The Jam means sylt" är fruktansvärt kul. Fifan! "Hej det är Jens, ska vi knulla?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Jag tycker att hela "In swedish The Jam means sylt" är fruktansvärt kul. Fifan! "Hej det är Jens, ska vi knulla?" Albin hette pojken. Albin! Jag såg klippet på SVT i somras och jag vill minnas att lille Albin efter att Timell garvat en stund sa något i stil med "Så roligt tyckte inte jag att det var...", men klippet var något nedskuret. Redigerad 22 november, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Seriöst, jag grät av skratt ett antal ggr igår kväll särskilt carola asså, "DET ÄR HÄRLIGT MED HIMMELSK AUKTORITET!!" för att avsluta..."ööh vasp" Skit, jag missade det! crying.gif http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=11514 Redigerad 22 november, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Albin hette pojken. Albin! Jag såg klippet på SVT i somras och jag vill minnas att lille Albin efter att Timell garvat en stund sa något i stil med "Så roligt tyckte inte jag att det var...", men klippet var något nedskuret. Albin - Jens. Margaring - smör. Samma sak fast annorlunda. Alternativt Albin Schmalbin. Det beror på vilken du föredrar, ers gudomlighet (pah, you wish). Kåellerötter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Albin - Jens. Margaring - smör. Samma sak fast annorlunda. Alternativt Albin Schmalbin. Det beror på vilken du föredrar, ers gudomlighet (pah, you wish). Kåellerötter! Dude. Du borde kanske fundera på att sluta poppa färgglada piller innan du sätter dig vid datorn, Funnyweed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Dude. Du borde kanske fundera på att sluta poppa färgglada piller innan du sätter dig vid datorn, Funnyweed... Dude. Sluta säga åt folk att fundera på att sluta poppa färgglada piller innan dom sätter sig vid datorn. Ze command! Mmm... färgglada piller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Kolla på Karola igen http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=11514 Hon flippar ut helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Haha.... Carola... sjuka kärring... hon kommer att vara en trevlig tillökning till helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Kan itne fatta hur fan ni får det där till warez? Redigerad 22 november, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nej roligast var ju hon som käka sand, förfan. "Ja den bästa sanden finns vid en bäck utanför mitt hus". Så ser man hon sitta och gräva fram någon gul, jättefin sand. Så jävla äckligt. Eller han som skulle tända på en majbrasa. Hahahaha. Vafan var det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Fantastiskt, mycket bättre upplägg den här säsongen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Vad är kategorin nästa vecka? Redigerad 23 november, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Både Nalle Knutsson och Carola ska stämma Kanal 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vad går programet ut på? Missade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vad går programet ut på? Missade det... Filip och Fredrik har en kategori varje vecka, förra veckan var det "Tidernas största hjärnsläpp", och sen tar dom och visar dom 10 bästa klippen dom kunde hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts