tehshit Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Någon här som har nya mp3 mobilen LG u880? Jo jag undrar hur man får över sina egna låtar till 3playerns spellista så man kan blädra på sina egna låtar i artist/låtar/album menyerna....?!?! Annars är mp3 funktionen värdelös på mobilen, som dom även sa var lätt?! Ok.. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Du bör få med en cdskiva för att installera komponenter så att du kan inskaffa filerna i ditt minneskort. Om det inte kommit med. Skaffa. om det inte behövs, så kan jag inte hjälpa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Har du mobilen? Asså jag kan koppla upp mobilen till datorn och lägga in låtar, men de hamnar i "mina ljud" och spelas inte upp i 3playern!? Så dom menar att jag ska blädra mellan ~300 låtar utan att filtrera artist/låtar/album etc... Desutom om jag ska kunna lyssna med luckan stängd måste jag bläddra i YTTERSKÄRMEN eftersom om jag öppnar låten med öppen luckan och sedan stänger luckan stängs låten! Jag byter mobil om det inte fixar sig, eftersom dom sa att mobilen synkades med iTunes (Nej), jag frågade om 3playern fylldes på med sina egna låtar, dom sa jag (Nej), sedan skulle den gå att lyssna på musik på när mobilen var avstängd (nej?) .... Dom har lurat mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Har du mobilen? Asså jag kan koppla upp mobilen till datorn och lägga in låtar, men de hamnar i "mina ljud" och spelas inte upp i 3playern!? Så dom menar att jag ska blädra mellan ~300 låtar utan att filtrera artist/låtar/album etc... Desutom om jag ska kunna lyssna med luckan stängd måste jag bläddra i YTTERSKÄRMEN eftersom om jag öppnar låten med öppen luckan och sedan stänger luckan stängs låten! Jag byter mobil om det inte fixar sig, eftersom dom sa att mobilen synkades med iTunes (Nej), jag frågade om 3playern fylldes på med sina egna låtar, dom sa jag (Nej), sedan skulle den gå att lyssna på musik på när mobilen var avstängd (nej?) .... Dom har lurat mig! Hmm... Du måste skapa en spelningslista (Går efter så jag får göra med min) och lägga till alla låtar i den. Sen ska du köra igång en låt i den listan, ska kunna stänga luckan. Och den ska fortsätta spela. Man måste nog skaffa något från LG's sida för att det ska synkas. http://tre.se/templates/Sporg3_03.aspx?id=17984 Testa där, sen skriv igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nope har redan det där... fan asså!! Jag som älskade denna mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nope har redan det där... fan asså!! Jag som älskade denna mobilen Fan, ajdå... Skicka in frågan till 3s sida. De bör ge bättre information om sådant. Även om dom i butiken var konstiga, så är dom på sidan mer kompetenta. Bör iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Fan, ajdå... Skicka in frågan till 3s sida. De bör ge bättre information om sådant. Även om dom i butiken var konstiga, så är dom på sidan mer kompetenta. Bör iaf. Fan va pinsam jag är det fanns på 3playern fast under okänd artist där det annars bara varit typ ringsignaler och olika systemljud... men nu är nästa utmaning att få ordning på namnen tack för ditt engagemang moongoose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Fan va pinsam jag är det fanns på 3playern fast under okänd artist där det annars bara varit typ ringsignaler och olika systemljud... men nu är nästa utmaning att få ordning på namnen tack för ditt engagemang moongoose! Hehe Du hittade lösningen, bra =) Nja, det är alltid kul att hjälpa när någon behöver hjälp med mibloer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Någon som vet hur man lägger in låtarna i 3playern så de finns under artist/låt/album menyerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Någon som vet hur man lägger in låtarna i 3playern så de finns under artist/låt/album menyerna? Iaf på min MP3spelare måste man fixa allt sådant innan man lägger in det i något speciellt program. Då när det är fixat, står allt där och de har delats upp rätt. Musicmatch, eller liknande hette det, testa att fixa där och sedan lägga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Hmm Tror du detta program skulle kunna funka till min mobil?! Länka till programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Hmm Tror du detta program skulle kunna funka till min mobil?! Länka till programet Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 . http://www.musicmatch.com/download/plus/ju..._11%2F22%2F2005 Iaf bra att testa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Borta, läste bara "nån som har en LG u880 Redigerad 22 november, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts