Jump to content

Bäst i...?

Siana
 Share

Recommended Posts

Först vill jag säga, klassa inte den här tråden som en lek!

Det har skapats många trådar om att vi forumiter ska lära känna varandra, kul tycker jag! Nu har det också skapats en tråd där vi får veta mer vad vi tror/tycker om varandra, och nu tycker jag att denna topic skulle passa som handen i handsken för att avsluta serien.

Såhär fungerar detta:

Jag kommer starta, genom att exempelvis skriva: Vem är bäst i Photoshop? Sedan är det nästa person som ska besvara detta, och sedan skriva en ny fråga. Eftersom det säkerligen kommer uppstå lite debatt emellan, så kom ihåg att skriva "Vem är bäst i...?" med fet text, så att man ser frågorna ordentligt.

Snälla moderatorer lås inte trådjäveln. Den är inte en lek, det är ett roligt sätt att lära känna varandra. Tillbaka på dagis!

Jag börjar: Vem är bäst i att tjata?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först vill jag säga, klassa inte den här tråden som en lek!

Det har skapats många trådar om att vi forumiter ska lära känna varandra, kul tycker jag! Nu har det också skapats en tråd där vi får veta mer vad vi tror/tycker om varandra, och nu tycker jag att denna topic skulle passa som handen i handsken för att avsluta serien.

Såhär fungerar detta:

Jag kommer starta, genom att exempelvis skriva: Vem är bäst i Photoshop? Sedan är det nästa person som ska besvara detta, och sedan skriva en ny fråga. Eftersom det säkerligen kommer uppstå lite debatt emellan, så kom ihåg att skriva "Vem är bäst i...?" med fet text, så att man ser frågorna ordentligt.

Snälla moderatorer lås inte trådjäveln. Den är inte en lek, det är ett roligt sätt att lära känna varandra. Tillbaka på dagis!

Jag börjar: Vem är bäst i att tjata?

Alla nybörjare

Mintur:

Vilken mod låser först?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Du tror inte det var det jag menar? Det har med lek att göra, men trots allt så lär man känna varandra bättre, och speciellt veta vad forumiter tycker/tror om varandra.

Ska vi märka ord såhär? Ska vi behöva ha en sån dödshård disciplin så att allt som har med lek att göra måste bort? Jag tycker att disciplinen på forumet är mycket bättre nu. Inte för spammigt, men heller inte för hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IceCandy *Vill ej ta kille* :lol:

Liknar någon en känd person?

Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten:

KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn :) )

Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom :wub: (No offense)

Vem är bäst i webdesign?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten:

KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn :lol: )

Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom :) (No offense)

Vem är bäst i webdesign?

Han heter Andreas Vilsson.

Bäst i webdesign? Inte vet jag, chansar på SlewME.

Min tur:

Vem är den största Volvo-nörden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn :lol: )

Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom :)  (No offense)

Vem är bäst i webdesign?

Julia sa att jag liknade nån i OC, men man vet ju inte me hon :wub:

edit: btw, akta subjektiv tråd-

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...