Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Först vill jag säga, klassa inte den här tråden som en lek! Det har skapats många trådar om att vi forumiter ska lära känna varandra, kul tycker jag! Nu har det också skapats en tråd där vi får veta mer vad vi tror/tycker om varandra, och nu tycker jag att denna topic skulle passa som handen i handsken för att avsluta serien. Såhär fungerar detta: Jag kommer starta, genom att exempelvis skriva: Vem är bäst i Photoshop? Sedan är det nästa person som ska besvara detta, och sedan skriva en ny fråga. Eftersom det säkerligen kommer uppstå lite debatt emellan, så kom ihåg att skriva "Vem är bäst i...?" med fet text, så att man ser frågorna ordentligt. Snälla moderatorer lås inte trådjäveln. Den är inte en lek, det är ett roligt sätt att lära känna varandra. Tillbaka på dagis! Jag börjar: Vem är bäst i att tjata? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Hur kan man INTE tolka detta som en lek? Korkad tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Först vill jag säga, klassa inte den här tråden som en lek! Det har skapats många trådar om att vi forumiter ska lära känna varandra, kul tycker jag! Nu har det också skapats en tråd där vi får veta mer vad vi tror/tycker om varandra, och nu tycker jag att denna topic skulle passa som handen i handsken för att avsluta serien. Såhär fungerar detta: Jag kommer starta, genom att exempelvis skriva: Vem är bäst i Photoshop? Sedan är det nästa person som ska besvara detta, och sedan skriva en ny fråga. Eftersom det säkerligen kommer uppstå lite debatt emellan, så kom ihåg att skriva "Vem är bäst i...?" med fet text, så att man ser frågorna ordentligt. Snälla moderatorer lås inte trådjäveln. Den är inte en lek, det är ett roligt sätt att lära känna varandra. Tillbaka på dagis! Jag börjar: Vem är bäst i att tjata? Alla nybörjare Mintur: Vilken mod låser först? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Alla nybörjare Mintur: Vilken mod låser först? KalleR. Slutdiskuterat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 KalleR Min fråga Vem är bäst i att vara jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Stellan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Varför i all världen ska den låsas? Man lär känna varandra på ett lekfullt sätt! jaeger: samool Vem är snyggast? (Ja, man kan ändra lite) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Varför i all världen ska den låsas? Man lär känna varandra på ett lekfullt sätt! jaeger: samool Vem är snyggast? (Ja, man kan ändra lite) ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 ... Du tror inte det var det jag menar? Det har med lek att göra, men trots allt så lär man känna varandra bättre, och speciellt veta vad forumiter tycker/tror om varandra. Ska vi märka ord såhär? Ska vi behöva ha en sån dödshård disciplin så att allt som har med lek att göra måste bort? Jag tycker att disciplinen på forumet är mycket bättre nu. Inte för spammigt, men heller inte för hårt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Varför i all världen ska den låsas? Man lär känna varandra på ett lekfullt sätt! jaeger: samool Vem är snyggast? (Ja, man kan ändra lite) IceCandy *Vill ej ta kille* Liknar någon en känd person? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 IceCandy *Vill ej ta kille* Liknar någon en känd person? Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten: KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn ) Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom (No offense) Vem är bäst i webdesign? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten: KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn ) Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom (No offense) Vem är bäst i webdesign? *KalleR är lik Simon i 7th Heaven* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 IceCandy *Vill ej ta kille* Liknar någon en känd person? Den inte alltför aktiva medlemen Makker liknade Dolph Lundgren innan han färgade håret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) *KalleR är lik Simon i 7th Heaven* Haha, när du säger det så EDIT: RadiuZ svara gärna på min nya nu också. Redigerad 21 november, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten: KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn ) Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom (No offense) Vem är bäst i webdesign? Han heter Andreas Vilsson. Bäst i webdesign? Inte vet jag, chansar på SlewME. Min tur: Vem är den största Volvo-nörden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Ganska många faktiskt. Jag har inte sett foto på särskilt många, men om vi ska ta från webcamchatten: KalleR- Skådisen i Ondskan (glömt hans namn ) Zcruwen- Skådisen i Neville Longbottom (No offense) Vem är bäst i webdesign? Julia sa att jag liknade nån i OC, men man vet ju inte me hon edit: btw, akta subjektiv tråd- Redigerad 21 november, 2005 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Han heter Andreas Vilsson. Bäst i webdesign? Inte vet jag, chansar på SlewME. Min tur: Vem är den största Volvo-nörden? Topp3 (?) Vem är den snällaste på forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Topp3 (?) Jag skulle vela se hans reaktion efter det svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vem är den snällaste på forumet? Din mamma. Fear my subtila ironi/kvickhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts