Bryngel Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Hej! Vet någon en bra teknik på burn and lap i bilskolan, jag klara bara att få broms och jag ska ha guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ett bra tips är att flytta in konerna lite med bilen så får du kortare varv... Själv så körde jag runt och runt i 3 timmar innan jag fick guld på det. BTW: Sök nästa gång, finns en massa trådar om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Själv höll jag på i månader (på PS2), så efter ett tag kunde man det rätt bra. Om man bara fortsätter att försöka så går det till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Själv klarade jag det på första försöket Jaja det är väll olika för alla. Testa ta så korta svängar som möjligt precis (!) intill konerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Okej, tack så mycket. Redigerad 22 november, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Är det någon som vet vilken som är det snabbaste vägen är på City Slicking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Tror det fanns en bild i nån hjälp-tråd nån gjorde lgger la nån sida bakåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Måste fråga använder ni handbromsen i svängarna på burn and lap och sedan undra jag vilken tid som man högst får ha för att få guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Måste fråga använder ni handbromsen i svängarna på burn and lap och sedan undra jag vilken tid som man högst får ha för att få guld? Ja jag använder mig av handbromsarna och för att få guld ska man komma under 36 sekunder har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Är det någon som vet vilken som är det snabbaste vägen är på City Slicking. Varsågod! Redigerad 23 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Tack, asså man ska vända och ta samma väg tillbaka trodde man skulle ta en väg dit och en annan väg tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Tack, asså man ska vända och ta samma väg tillbaka trodde man skulle ta en väg dit och en annan väg tillbaka. Det spelar ingen roll, gör hur du vill men kortast väg är att vända och köra samma väg tillbaka Redigerad 23 november, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Fick guld nu när jag vända och tog samma väg tillbaka, var ju rätt lätt då och nu har jag bara Burn and lap kvar som är så jävla svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Fick guld nu när jag vända och tog samma väg tillbaka, var ju rätt lätt då och nu har jag bara Burn and lap kvar som är så jävla svår! Ja, va bra! Grattis! Burn and lap är det bara att köra på, själv tog det 3 timmar för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Jag får damp snart på Burn and lap alltså ni måste väll ha någon teknink, jag har fått 94 % som högst och då flyttade jag in konerna lite som Nighthawk sa. Men det finns väll folk som har klarat det utan att flytta på konerna och då måste ni ha någon väldigt bra teknik för jag har högst fått¨något på 80 % när jag inte flyttade på konerna och jag har försökt så många gånger det går helt enkelt inte. DET ÄR OMÖJLIGT Ni måste väll ha haft någon teknik när ni klarade det? Redigerad 24 november, 2005 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Asså, Burn and Lap är ju inte så svår att få guld i. Speciellt om man tar kameravinkeln där man inte ser bilen. Däremot när man ska köra på två hjul, och city slicking, de är svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Asså, Burn and Lap är ju inte så svår att få guld i. Speciellt om man tar kameravinkeln där man inte ser bilen. Däremot när man ska köra på två hjul, och city slicking, de är svåra. City slicking är inte så svårt men när man gör på 2hjul grejen är svår men (skryt) som sagt man har väl guld i alla skolor på 2 saves och jag har inte copa savesen om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Asså, Burn and Lap är ju inte så svår att få guld i. Speciellt om man tar kameravinkeln där man inte ser bilen. Däremot när man ska köra på två hjul, och city slicking, de är svåra. Wôrd.. Personligen så kan jag inte fatta vad som är det krångliga.. Jag själv suger ganska hårt på att köra bil i gta..Asdålig bilkontroll .. men det "uppdraget" var faktskt grovt lätt..fick guld på andra försöket det är väl bara att ha plattan i mattan o använda handbromsen? menmen.. (vill inte låta överlägsen, men det borde vara nemas problemas om du t.ex. har guld i city slicking ) Jaja..så var det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag kan inte fatta att jag inte klarar det. jag har guld i allt annat i bilskolan och i dom andra skolorna men sedan är det så att jag har 100 % och typ bara burn and lap kvar och vem vet det kanske är en högre makt som inte vill att jag ska få ett fullständigt save. Men jag ska försöka till jag klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag kan inte fatta att jag inte klarar det. jag har guld i allt annat i bilskolan och i dom andra skolorna men sedan är det så att jag har 100 % och typ bara burn and lap kvar och vem vet det kanske är en högre makt som inte vill att jag ska få ett fullständigt save. Men jag ska försöka till jag klarar det. Tog 3 veckor för mig att klara det... spelade inte SA hela tiden såklart, men ändå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts