Jump to content

Burn and lap

Bryngel
 Share

Recommended Posts

Jag får damp snart på Burn and lap alltså ni måste väll ha någon teknink, jag har fått 94 % som högst och då flyttade jag in konerna lite som Nighthawk sa. Men det finns väll folk som har klarat det utan att flytta på konerna och då måste ni ha någon väldigt bra teknik för jag har högst fått¨något på 80 % när jag inte flyttade på konerna och jag har försökt så många gånger det går helt enkelt inte. DET ÄR OMÖJLIGT :D Ni måste väll ha haft någon teknik när ni klarade det?

Redigerad av Bryngel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, Burn and Lap är ju inte så svår att få guld i. Speciellt om man tar kameravinkeln där man inte ser bilen. Däremot när man ska köra på två hjul, och city slicking, de är svåra.

City slicking är inte så svårt men när man gör på 2hjul grejen är svår men (skryt) som sagt man har väl guld i alla skolor på 2 saves och jag har inte copa savesen om ni undrar :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, Burn and Lap är ju inte så svår att få guld i. Speciellt om man tar kameravinkeln där man inte ser bilen. Däremot när man ska köra på två hjul, och city slicking, de är svåra.

Wôrd.. Personligen så kan jag inte fatta vad som är det krångliga.. Jag själv suger ganska hårt på att köra bil i gta..Asdålig bilkontroll ^_^ .. men det "uppdraget" var faktskt grovt lätt..fick guld på andra försöket :wub: det är väl bara att ha plattan i mattan o använda handbromsen? menmen.. (vill inte låta överlägsen, men det borde vara nemas problemas om du t.ex. har guld i city slicking :wub: )

Jaja..så var det iallafall :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte fatta att jag inte klarar det. jag har guld i allt annat i bilskolan och i dom andra skolorna men sedan är det så att jag har 100 % och typ bara burn and lap kvar och vem vet det kanske är en högre makt som inte vill att jag ska få ett fullständigt save. Men jag ska försöka till jag klarar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte fatta att jag inte klarar det. jag har guld i allt annat i bilskolan och i dom andra skolorna men sedan är det så att jag har 100 % och typ bara burn and lap kvar och vem vet det kanske är en högre makt som inte vill att jag ska få ett fullständigt save. Men jag ska försöka till jag klarar det.

Tog 3 veckor för mig att klara det... spelade inte SA hela tiden såklart, men ändå (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor