Mr Mister Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Är det någon som vet om man kan mejla R* och ge tips om saker som kan förbättras i kommande GTA? Det skulle vara bra. Eller också skulle man kunna skicka frågor och höra varför vissa grejer är som dem är, t ex varför man inte kan sno en fientlig bil och sedan kunna åka in i området utan att bli beskjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag tror att R* får hundratals mail varje dag om det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 vad har det me våra liv o göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 det vore grymt om det va så... tänk om man kunde bestämma precis vad som helst... de gjorde tex ett spel till just den personen... man besämmer vad man vill kunna gö... tex mountain byke eller skateboard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Klart att de lyssnar! Ni lär inte få något svar men de kommer ändå att läsa det (om de inte har för många mail eller för mycket att göra). Om ni vill kontakt dom angående förbättringa och sånt så är det följande mailadress som gäller: mouthoff@rockstargames.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Coolt kanske man ska testa... hmm jag har altid velat cykla i gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 e det nån frivillig här som vill göra det?? eller ska alla ta och skicka ett mail till dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Coolt kanske man ska testa... hmm jag har altid velat cykla i gta! jo, det vore kul, men inte att cykla utan att cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 jo, det vore kul, men inte att cykla utan att cykla fan stavas det så??! då fick jag 5 fel på läxförhörret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 skata....fy fan va grymt i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 alla borde skriva att man typ borde kunna sno cykel rollerblades och skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts