iweX Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Tyvär så har vi ingen Som kan redigare filmen fast jag kan ju alltid göra de i Windos Move Maker men som sagt... Å vi har ju alltid klip som jag å C_J samlat på oss Och vi vill inte ha trimmade och Moddade fordon med i filmen... Redigerad 6 januari, 2006 av iwe12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Hej nu fanns det inga Platser kvar :'( Men vi behöver fundera ut ett namn till Filmen eller Crew som vi är Alla kan skicka va dem tycker vi ska heta BARA Seriösa förslag tack! jag,C_J, Godfather,Kane,sniper,Wolfi,Glockalnet,zagi och kanske MarkusE Då fanns de ingen Plats kvar! Ni som är med adda Gris_Tass@hotmail.com (Wolfi) Måste bara säga att din harley - davidson shovelhead är skitfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Inte jag som gjort den jag fråga han som gjort den om ja fick lägga upp den så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Iwe12 behöver en som kan redigera, Gärna Steven Spielberg eller någon, Välkommen att lämna ansökan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jupp behövs Ska edita Första pOSTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jupp behövs Ska edita Första pOSTEN Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Bra Ja men nu har jag en redigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja men nu har jag en redigare Ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ännu bättre Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Wicked Chicken Team eller Crew? och just det nån annan som kan redigera för jag vill stunta istället!( ) nån frivillig som T.ex C_J? Redigerad 9 januari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Wicked Chicken Team eller Crew? och just det nån annan som kan redigera för jag vill stunta istället!( ) nån frivillig som T.ex C_J? Du får stunta och Redigare Ok? Crewet heter Swedish Extreme Gta Stunter så du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts