FoxtroT Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag kanske skulle kunna vara med? måste bara fixa GTA sa på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ja de kan du väll En plats kvar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ok... Wolfi får väl klippa till jag har fixat mitt redigeringsprogram. Jag får börja stunta på fredag. Jag kanske har något stunt i lagret annars? Får kolla. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag är bra på MC-stunts (NRG500), men den är trimmad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Okej sniper men skriv din msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Fått mitt GTA SA NU! Men när jag lagt in min 100 % sparning och laddar den så får man se första filmen och man får börja om från början! iwe12 eller någon kan ni ladda upp er 100 % sparning annars kan inte jag vara med i teamet. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Lagt filen rätt då? Btw...din signatur e för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Fått mitt GTA SA NU! Men när jag lagt in min 100 % sparning och laddar den så får man se första filmen och man får börja om från början! iwe12 eller någon kan ni ladda upp er 100 % sparning annars kan inte jag vara med i teamet. :'( http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29333&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Okej sniper men skriv din msn! Jag har addat dig, men du är inte inne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Aha bra men ja går in imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zaqi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag är på om de finns plats. kan cykla halleha@msn.com jag är borta över heljen men jag kommer tillbaka på söndag kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Okej då finns de ingen plats kvar MarkusE tar den sista om han ska vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Tror jag kom på varför sparningarna inte funkar!!! Jag har fått ett spel med 2.0 patchen installerad! :'( Nu kommer jag inte kunna lägga till mods och måste klara hela spelet igen! :'( Men jag är ändå med i teamet! (:!!! Iwe12 addar du mig på msn!? Redigerad 25 november, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Addar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ingen varkar kunna hitta på ett bra namn :'( Försätt skriv va vi ska heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ingen varkar kunna hitta på ett bra namn :'( Försätt skriv va vi ska heta Om inte jag minns fel så sa du något namn när vi chatta på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahah jooo men ja kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahah jooo men ja kommer inte ihåg Väcker jag minnet om jag säger något med duck?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Har ni dragit igång med det här på allvar än? Bara en fråga, Hur får man bort REPLAY texten? Redigerad 6 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Har ni dragit igång med det här på allvar än? Bara en fråga, Hur får man bort REPLAY texten? 1.Jag hoppas Iwe har gjort det 2.Den finns på gtamods.com som just nu är stängt :'( Men sök efet något pogram som kan ändra texten i spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts