Cyper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Jag undrar om det finns något demo på POSTAL 2: Apocalypse Weekend. Skulle vilja pröva det, med tanke på att jag spenderat ca 20 timmar med bara Postal 2 demot. Den fulla verisionen kan jag glömma. Det går inte att köpa här I Sverige, att andvända Limewire resulterar att jag får hem virus eller en klitchig porrfilm. Faktum är att jag aldrig laddat hem något spel. Tänker väll mäst på spelföretaget. Får inte häller beställa det från USA för nån av mina föräldrar, eftersom dom inbillar sig allt möjligt. Och ja, vi ska inte snacka om olagliga nerladdningar här. Sökte på Google men hittade inte något demo på AW. :'( :'( :'( Redigerad 21 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag undrar om det finns något demo på POSTAL 2: Apocalypse Weekend. Skulle vilja pröva det, med tanke på att jag spenderat ca 20 timmar med bara Postal 2 demot. Den fulla verisionen kan jag glömma. Det går inte att köpa här I Sverige, att andvända Limewire resulterar att jag får hem virus eller en klitchig porrfilm. Faktum är att jag aldrig laddat hem något spel. Tänker väll mäst på spelföretaget. Får inte häller beställa det från USA för nån av mina föräldrar, eftersom dom inbillar sig allt möjligt. Och ja, vi ska inte snacka om olagliga nerladdningar här. Sökte på Google men hittade inte något demo på AW. :'( :'( :'( Hmm, leta i buskarna-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Tror inte det finns demo till AW eftersom att det är ett expansion pack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Synd att det inte finns på demo. Får göra det enda rätta, eller det enda som jag kan göra. Förlåt RWS! Redigerad 21 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Glöm ej att du behöver hela första versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts