Mahalo Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Ebeeto: Och du tillhör uppenbarligen inte den skara av de två eller tre personer som förstod skämtet. Din enbenta salamander-ödla G-g-g-g - Mahalo *skickar över jöinten till ^MeTaNoLiC^* Redigerad 22 november, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ebeeto: Och du tillhör uppenbarligen inte den skara av de två eller tre personer som förstod skämtet. Din enbenta salamander-ödla G-g-g-g - Mahalo *skickar över jöinten till ^MeTaNoLiC^* Gah. *Pillar mig själv i hårbotten och försöker lugna mig* Nu hatar jag mig själv för resten av dagen. Jag såg det där trettiotusen kubikcentimeter och tänkte "Hmm... Nåja, jag vet ju inte ett flying shit om motorcyklar, så varför inte... Typ..." Nu ska jag förpassa mig till ett skrymsle och skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vincent Black Shadow + "Dr. Brown"-skyddsglasögon = sexy, sexy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Honda CRF 450 Supermotard, en sån skulle ju vara skön att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts