*Kraze* Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Så e man tebax!!! efter lång semester!!! jaja nu te frågan: Jag läste på modding sektionen att man skulle gå in på Gta3.net för att ladda ner bilar som e omgjorda med Z modeller men när jag går in så kommer jag till en Midtown maddnes 2 sida... men efter lite klickande kom jag till sidan men d stod att det var nått fel... Så: vet ni några adresser te ställen där man kan ladda ner sådana 3d modeller har redan hittat ett par sidor men vill gärna veta mer... mvh//kraze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Välkommen tillbaks! GTA3Mods.de brukar vara bra på mods men de verkar bara ha en ny bil... Annars kan man hitta mycket i forumet på gta3forums.com men det har varit nere i två dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 jag klickade på din länk och kom till gta3.net. deras sida har varit nere ett tag men nu verkar den fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts