Jump to content

Drömt om GTAsajten?

P-C
 Share

Har du någonsin haft en dröm om GTAsajten eller någon av dess medlemmar?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har du någonsin drömt om en medlem på GTAsajten? Eller har någon från GTAsajten medverkat inaktivt i dina drömmar?

Alla har vi en bild av varje medlem i huvudet.

vote: Ja. Jag tror Jacker medverkade i en dröm för inte så länge sedan. Han spelade piano i ett stort slott :)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Si, jag tror nog att det har hänt.

Så jag voterar: fuck yeah!

Tyvärr har jag dock inga ytterligare detaljer, iom att jag vanligtvis glömmer bort drömmar relativt snabbt; förutom om dom är exceptionella, fuckers : )

Kåellerötter.

Oh, fuckeli! Vad skumt.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har drömt många våta drömmar om P-C i mina dagar. Ojoj, jag tänker inte berätta hela storyn, men det har varit ganska... ehh. Förställ er detta: P-C, sju liter hollandaissås, en stor fet pumpa, ett läderbälte, en cementblandare och ett paket russin. Fifan, trevligare drömmar får man leta efter. Tjoflax.

Vote: Nej, jag hade bara inget att göra... så jag skrev om fiktiva drömmar där P-C medverkade. Förlåt. Vid alla kallsinta kåellerötter!

Edit: Varför blir det kåellerötter när man skriver kål-rötter (fast ihopskrivet)? Kebab vad mystiskt.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor