P1rsson Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 HBG Yngre, sen när jag e över 18 så kanske det blir Helsingborg/Copenhagen =) Besök http://www.sverigescenen.se/ och förklara för dom vad du hade tänkt dig. Men skyll inte på mig om du blir utskrattad. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Snubbar som hänger i sitt kvarter och är inspirerade av den amerikanska hip-hop vågen. Precis som chavsen så hänger dom ofta i gäng, har likartad klädsmak och liknande intressen. MÅnga tror att man måste vara svart för att vara hoodrat, men det stämmer faktiskt inte, även om situtionen ofta (tyvärr) ser ut så. (yes i am a sissy, but don't tell anyone) Det räcker altså inte med att säga hoodkille eller liknande? Jag säger rockkille, ska jag börja säga rockrat för att få det att låta kränkande då eller? Jag är ingen s.k. hoodrat eller stereotyp, jag är mig själv så mycket det bara går. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Det räcker altså inte med att säga hoodkille eller liknande? Jag säger rockkille, ska jag börja säga rockrat för att få det att låta kränkande då eller? Jag är ingen s.k. hoodrat eller stereotyp, jag är mig själv så mycket det bara går. OMG du kom på ett nytt ord, congrats! "jag är rockkille, men inte steriotyp" que? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 OMG du kom på ett nytt ord, congrats! "jag är rockkille, men inte steriotyp" que? Äh orka med dig, man fattar ju inte ens vad du skriver. Kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag är så jävla trött på alla subkulturer som inte längre är subkulturer och ungdomars evinnerliga tjat om att man måste ha en klädstil och lyssna på matchande musik för att vara någon alls. Vad jag vet betyder "casual" vanlig. "Casual clothing" betyder typ jeans och t-shirt. Det är casual. Case closed. Köper man en keps eller en t-tröja för 800 spänn är man korkad. Köper man en keps eller t-tröja för 800 spänn för att visa vem man är på något sätt så är man korkad och gravt retarderad. Jag vill inte låta som en dreadlock-palestinaschal-Che Guevara-t-shirt-grön-axelremsväska-dude här, men kapitalismen har förslavat er kids att köpa saker för otrliga summor för att ni blivit tillsagda. Gör som barnprogrammen så snällt sa åt er, "var er själva". Inte vet jag hur man är det riktigt, men jag är säker på att inte en enda fejja är sig själv i en jävla keps för en tusenlapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kram på dig också! även fast du verkar lite tuff på utsidan är jag säker på att du innerst inne gömmer en massa kärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts