Hummler Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hallå, finns det någon här som vet en sida där man kan hitta äkta burberry kepsar för 500 lappen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 http://www.designerclothing247.com/burberrycap.jpg En sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 http://www.designerclothing247.com/burberrycap.jpg En sån? Ja, en sån =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ja, en sån =) Vilken fin =) *ironi som faen* Är Burberry något skinhead märke eller något i den stilen? För jag har sett väldigt många skinheads med Burberry kepsar, eller är det en ren tillfällighet kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Burberry har börjat bli vääldigt alldeles för vanligt.. Är så grymt less på det där jäkla mönstret.. Kolla NK vetja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ska du flytta till England och bli huligan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ska du flytta till England och bli huligan? Nä, ska dock bli casual här i Sverige =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Oh shit va cool man kan va...chavs är fan de värsta jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Burberry är rätt hip hop i staterna. Det var några år sedan då det inte var hårdlanserat här. Nu är det inte kul längre. Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..." Fråga: Vet ni var man kan köpa JL-tröjor, Burberry-kepsar eller annan random crap företagen sagt åt mig att jag måste ha? Svar: Ditt opersonliga helvetesbarn! Göm dig innan jag sparkar sönder ditt apatiska ansikte med mina Bagheera-sneakers för 300 spänn, motherfucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Burberry är rätt hip hop i staterna. Det var några år sedan då det inte var hårdlanserat här. Nu är det inte kul längre. Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..." Fråga: Vet ni var man kan köpa JL-tröjor, Burberry-kepsar eller annan random crap företagen sagt åt mig att jag måste ha? Svar: Ditt opersonliga helvetesbarn! Göm dig innan jag sparkar sönder ditt apatiska ansikte med mina Bagheera-sneakers för 300 spänn, motherfucker! Haha så om nån hiphopare har Burberry keps så e det helt ok , men om nån annan som inte är hiphopare har en så e det helt fel menar du ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Haha så om nån hiphopare har Burberry keps så e det helt ok , men om nån annan som inte är hiphopare har en så e det helt fel menar du ?! Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning.Att någon typ försöker utge sig att vara en man inte är. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..." Ebeeto, du haver rätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Burberry är rätt hip hop i staterna. Det var några år sedan då det inte var hårdlanserat här. Nu är det inte kul längre. Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..." Fråga: Vet ni var man kan köpa JL-tröjor, Burberry-kepsar eller annan random crap företagen sagt åt mig att jag måste ha? Svar: Ditt opersonliga helvetesbarn! Göm dig innan jag sparkar sönder ditt apatiska ansikte med mina Bagheera-sneakers för 300 spänn, motherfucker! Så sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Haha, tänker inte offra min tid med att hålla på och försvara o.s.v. ni kan ju hålla er ontopic och ge mig tips om vart man kan köpa? Det är mitt val att köpa eller inte så om ni tycker att det e fjortis att ha en sån keps behöver ni inte nämna för jag skiter fullständigt i vad ni tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Haha, tänker inte offra min tid med att hålla på och försvara o.s.v. ni kan ju hålla er ontopic och ge mig tips om vart man kan köpa? Det är mitt val att köpa eller inte så om ni tycker att det e fjortis att ha en sån keps behöver ni inte nämna för jag skiter fullständigt i vad ni tycker.. Antar att du skiter i om den är äkta så jag tippar; Hötorget, Blocket.se, Tradera.com Happy burberry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Antar att du skiter i om den är äkta så jag tippar; Hötorget, Blocket.se, Tradera.com Happy burberry.. Nej, vill ha äkta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Låt grabben vara huligan/ned/chavster för fan! Men ska du inte åka runt i nån stylad bil i hundra 130 på småvägar Dricka stella Titta på, och älska "romeo must die" och kung-fu filmer Använda så många förkortningar du kan på din nokia-mobil du bara kan Lyssna på dålig hip hop (se kapitel "50 Cent", "Sean Paul" etc.) Spraya på rikligt med skitparfym Skaffa en ful hund Skaffa dig vita reebok-skor av den där härliga chav-modellen Fixa lite fejkat bling-bling Ha på dig träningsoverall Äta skitmat på nåt hak Förolämpa folk när du står utanför en matvarubutik 23.00 en lördagskväll med dina homies, när du ändå är inne på det spåret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Låt grabben vara huligan/ned/chavster för fan! Men ska du inte åka runt i nån stylad bil i hundra 130 på småvägar Dricka stella Titta på, och älska "romeo must die" och kung-fu filmer Använda så många förkortningar du kan på din nokia-mobil du bara kan Lyssna på dålig hip hop (se kapitel "50 Cent", "Sean Paul" etc.) Spraya på rikligt med skitparfym Skaffa en ful hund Skaffa dig vita reebok-skor av den där härliga chav-modellen Fixa lite fejkat bling-bling Ha på dig träningsoverall Äta skitmat på nåt hak Förolämpa folk när du står utanför en matvarubutik 23.00 en lördagskväll med dina homies, när du ändå är inne på det spåret? Ehm, va ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ehm, va ?! Han ger dig tips Hummler, lyssna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 För 500:- tror jag du inte får så mycket till keps om du ska ha en äkta och en som köpt "hedligt". Sen tror jag Burerry England har slutat att tillverka dom eftersom dom är så förknippade med Huliganer. Men ska du vara "mer" casual skulle jag satsa på burberrys skjortor, mer stilrenare är fasen svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ehm, va ?! You will turn out like them, i promise ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts