Jump to content

Burberry kepsar

Hummler
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Burberry är rätt hip hop i staterna. Det var några år sedan då det inte var hårdlanserat här. Nu är det inte kul längre. Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..."

Fråga: Vet ni var man kan köpa JL-tröjor, Burberry-kepsar eller annan random crap företagen sagt åt mig att jag måste ha?

Svar: Ditt opersonliga helvetesbarn! Göm dig innan jag sparkar sönder ditt apatiska ansikte med mina Bagheera-sneakers för 300 spänn, motherfucker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Burberry är rätt hip hop i staterna. Det var några år sedan då det inte var hårdlanserat här. Nu är det inte kul längre. Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning. "Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..."

Fråga: Vet ni var man kan köpa JL-tröjor, Burberry-kepsar eller annan random crap företagen sagt åt mig att jag måste ha?

Svar: Ditt opersonliga helvetesbarn! Göm dig innan jag sparkar sönder ditt apatiska ansikte med mina Bagheera-sneakers för 300 spänn, motherfucker!

Haha så om nån hiphopare har Burberry keps så e det helt ok , men om nån annan som inte är hiphopare har en så e det helt fel menar du ?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha så om nån hiphopare har Burberry keps så e det helt ok , men om nån annan som inte är hiphopare har en så e det helt fel menar du ?!

Ännu ett fjårtizz-märke som folk köper av någon outgrundlig anledning.
Att någon typ försöker utge sig att vara en man inte är.

"Jag är skejtare typ. Fast jag kan inte åka skejt-båård..."

Ebeeto, du haver rätt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så sant, så sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tänker inte offra min tid med att hålla på och försvara o.s.v. ni kan ju hålla er ontopic och ge mig tips om vart man kan köpa? Det är mitt val att köpa eller inte så om ni tycker att det e fjortis att ha en sån keps behöver ni inte nämna för jag skiter fullständigt i vad ni tycker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, tänker inte offra min tid med att hålla på och försvara o.s.v. ni kan ju hålla er ontopic och ge mig tips om vart man kan köpa? Det är mitt val att köpa eller inte så om ni tycker att det e fjortis att ha en sån keps behöver ni inte nämna för jag skiter fullständigt i vad ni tycker..

Antar att du skiter i om den är äkta så jag tippar; Hötorget, Blocket.se, Tradera.com

Happy burberry..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt grabben vara huligan/ned/chavster för fan!

Men ska du inte åka runt i nån stylad bil i hundra 130 på småvägar

Dricka stella

Titta på, och älska "romeo must die" och kung-fu filmer

Använda så många förkortningar du kan på din nokia-mobil du bara kan

Lyssna på dålig hip hop (se kapitel "50 Cent", "Sean Paul" etc.)

Spraya på rikligt med skitparfym

Skaffa en ful hund

Skaffa dig vita reebok-skor av den där härliga chav-modellen

Fixa lite fejkat bling-bling

Ha på dig träningsoverall

Äta skitmat på nåt hak

Förolämpa folk när du står utanför en matvarubutik 23.00 en lördagskväll med dina homies, när du ändå är inne på det spåret?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt grabben vara huligan/ned/chavster för fan!

Men ska du inte åka runt i nån stylad bil i hundra 130 på småvägar

Dricka stella

Titta på, och älska "romeo must die" och kung-fu filmer

Använda så många förkortningar du kan på din nokia-mobil du bara kan

Lyssna på dålig hip hop (se kapitel "50 Cent", "Sean Paul" etc.)

Spraya på rikligt med skitparfym

Skaffa en ful hund

Skaffa dig vita reebok-skor av den där härliga chav-modellen

Fixa lite fejkat bling-bling

Ha på dig träningsoverall

Äta skitmat på nåt hak

Förolämpa folk när du står utanför en matvarubutik 23.00 en lördagskväll med dina homies, när du ändå är inne på det spåret?

Ehm, va ?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För 500:- tror jag du inte får så mycket till keps om du ska ha en äkta och en som köpt "hedligt".

Sen tror jag Burerry England har slutat att tillverka dom eftersom dom är så förknippade med Huliganer.

Men ska du vara "mer" casual skulle jag satsa på burberrys skjortor, mer stilrenare är fasen svårt att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor