kattälskaren Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Ja, som topictiteln lyder så undrar jag hur man gör en egen gästbok/hemsida som är gratis, helst gästbok. Tack på förhand! Redigerad 20 november, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 http://www.blogger.com/start En blog ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 http://www.blogger.com/start En blog ? =) Nej, tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nej, tror inte det Geocities har ju gästbok man bara kan göra sädr om man använder Page grejjen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 www.olzzon.com.... Gästbok Intresserad utav musik?? Besök Ni vet vad ... och bli medlem!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 www.olzzon.com.... Gästbok Intresserad utav musik?? Besök Ni vet vad ... och bli medlem!!!!!!! Ge upp, snälla. Jag tror atti princip alla på forumet redan sett din sida, och har de inte blivit medlemmar vid det här laget kommer de knappast att bli det nu heller. Lägg upp en länk på Google, gör reklam nån annan stans och må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Ge upp, snälla. Jag tror atti princip alla på forumet redan sett din sida, och har de inte blivit medlemmar vid det här laget kommer de knappast att bli det nu heller. Lägg upp en länk på Google, gör reklam nån annan stans och må bra. Fast jag tycker att det är roligt... och jag får väl skriva det hur många gånger som helst eller .... Skriv något vettigt istället för att klaga på folk hela tiden... Nöthuvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Tripod I say. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) BORTA! * Totalt hjärnsläpp:P Redigerad 20 november, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 STOR http://www.freewebs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Fast jag tycker att det är roligt... och jag får väl skriva det hur många gånger som helst eller .... Skriv något vettigt istället för att klaga på folk hela tiden... Nöthuvud Jag är så less om att höra om ditt forum så jag blir carejseh. Nåt vettigt, ok: Vill du ha endast en gästbok eller tillsammans med ett webbhotell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts