Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Finns det några butiker i sthlm som säljer modchip till konsoler? Är inte så hemma på sånt här. Jag kollar på dig mikolan. Redigerad 20 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Privatpersoner säljer billigare...Blocket FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 PSX Care Ligger vid Slussen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Finns det några butiker i sthlm som säljer modchip till konsoler? Är inte så hemma på sånt här. Jag kollar på dig mikolan. SWEMODS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Nåt chip nån vill rekommendera till ps2? Eller varna för? Tack för tipsen. Det verkar som swemods verkar vara mest pålitliga. Nån som lämnat in sitt ps2 där för chippning? Hur gick det? Ska man chippa det själv(hur svårt är det på en skala 1-10?), eller är det säkrast att låta dom göra jobbet och betala extra? Jag funderar på det här chipet: http://www.swemods.com/catalog/product_inf.../198/index.html Nån som har det? Nån som testat det? Vad tycker ni/tyckte ni om det? Redigerad 20 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag var å chippade mitt ps2 på swemodas för ungefär 2 veckors sen.. fungerar galant.. Jag har matrix infinty kortet... Baras att visa spel fyngerar halvbra.. Det vill Säga backups Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Jag tycker att du ska skicka in din PS2:a till såna företag som jobbar dagligen med att chippa eftersom du får oftast garanti och så blir det välgjort. Och PSXcare är bland dom kändaste modchipparna i Sverige så oseriösa är dom nog inte. Jag har läst att PS2 är den svåraste konsollen och chippa om man inte har lödkunskaper, eftersom allt är så smått på moderkortet. Redigerad 21 november, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Jag var å chippade mitt ps2 på swemodas för ungefär 2 veckors sen.. fungerar galant.. Jag har matrix infinty kortet... Baras att visa spel fyngerar halvbra.. Det vill Säga backups Hur lång tid tog det? Fungerar halvbra? Hur är det? @Mr. Dumbom: Tackar. Men det är en sak jag inte gillar med dom(psxcare) liksom.. De installerar inte toxic bios och det följer inte heller med ett firmware som går runt kopieringsskydd. Det är blockat. Redigerad 21 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts