nian_osk Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kan nån hjälpa mig klara flygskolan?? GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kan nån hjälpa mig klara flygskolan?? Vad är det exakt du inte klarar? För det är jobbigt men det mesta går att klara utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nian_osk Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 "cirkel airstrip and land" och de efter den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 "cirkel airstrip and land" och de efter den.. Hur kan du veta att du inte klarar av de andra, om du inte har klarat circle airstrip? Uppdragen blir ju bara upplåsta en efter en? Förresten så förstår jag att du har problem med den.. det är det absolut svåraste i hela spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hur kan du veta att du inte klarar av de andra, om du inte har klarat circle airstrip? Uppdragen blir ju bara upplåsta en efter en? Förresten så förstår jag att du har problem med den.. det är det absolut svåraste i hela spelet.. Jo det hade jag också problem med,men Stowaway va värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nej, det är enkelt när man vet hur man ska göra. Jag kunde på ps2 inte ens lyfta till första ringen i tid, men 1-2 dagar senare klarade jag hela flygskolan med möda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nian_osk Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ang. kebabs inlägg så formulerade ja det fel:teehee: ... Är det ingen som har klarat den än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tydligen inte , du får ta någon savefilm från någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det ingen som har klarat den än?? Ja Klarade flygskolan på första försöket, Fast ja har det på xbox.Kan tänka mig att det e svårare på datorn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts