DYos Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Slutet på de uppdraget, när man springer över hustaken och sedan ska hoppa fallskärm och glida över till andra hustaket (är ni med va ja pratar om?), är det bara jag som alltid misslyckas med att ta mig till de andra taket, och hamnar nere på gatan istället? är det meningen, för att de inte ska bli för lätt att klara de, eller e de ja som gör ngt galet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Du behöver inte landa på taket, jag landar alltid nere på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag landar också alltid på gatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Slutet på de uppdraget, när man springer över hustaken och sedan ska hoppa fallskärm och glida över till andra hustaket (är ni med va ja pratar om?), är det bara jag som alltid misslyckas med att ta mig till de andra taket, och hamnar nere på gatan istället? är det meningen, för att de inte ska bli för lätt att klara de, eller e de ja som gör ngt galet? Nej ja landar alltid på gatan. Kan man ens landa på taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 De käns som de e meningen att man ska de. kan ha fel nu, men visst står de en helikopter på de där taket mitt emot? käns som att de e meningen att man ska ta sig till den å fly i den.. fast de kanske e meningen att man hamnar nere på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 De käns som de e meningen att man ska de. kan ha fel nu, men visst står de en helikopter på de där taket mitt emot? käns som att de e meningen att man ska ta sig till den å fly i den.. fast de kanske e meningen att man hamnar nere på gatan Lyckats o komma över till taket en gång och tagit helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Lyckats o komma över till taket en gång och tagit helikoptern Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Antagligen att man flyger med den till det övergivna flygfältet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Haha, ja. Man kan landa på taket. Jag har gjort det 2 gånger utan problem. Första gången landade jag dock på gatan, men det går att ta en bil, men varför ska man när man kan åka helikopter. Problemet är att ni har för bråttom med att lösa ut fallskärmen. Istället för att trycka ut den direkt, hoppa från taket och tryck W, så kommer ni åka i hög fart över till andra sidan... ungefär som när man gör testet på flygskolan och är högt uppe i luften. Det ser omöjligt ut när man ser det från taket, men det är bara att hoppa.. Edit: När man landar på taket så skjuter de 2 poliserna där på en... och sen kan man ta helikoptern. Redigerad 20 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Så när ska man lösa ut fallskärmen? och ska man "hoppa" eller bara springa av kanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 1.Ta fallskärmen 2.hoppa och håll in W då gör sej cj som en spik 3.kom ganska nära huset 4.(viktigt)fäll ut fallskärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Kan du lägga upp en liten film kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Kan du lägga upp en liten film kanske? Har ju inte min data :'( :'( Så det blir nog om 1-5 veckor Redigerad 22 november, 2005 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det uådraget har alldrig jag gjort kan du visa en screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Det uådraget har alldrig jag gjort kan du visa en screenshot? Bli bara lite kompis med Millie så får du uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Bli bara lite kompis med Millie så får du uppdraget Eller skjut ett headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Eller skjut ett headshot Varför har jag inte tänkt på det tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Varför har jag inte tänkt på det tidigare För dú har íntë Güdfaderns intelligens littleboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) För dú har íntë Güdfaderns intelligens littleboy Ja den var ju nästan bra, Mr. Redigerad 22 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Ja den var ju nästan bra, Mr. Dü säga att mý mëxicano stíl funkar dåligt? Aja, Back to skissbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts