Jump to content

Breaking the Bank at Caligula's

DYos
 Share

Recommended Posts

Slutet på de uppdraget, när man springer över hustaken och sedan ska hoppa fallskärm och glida över till andra hustaket (är ni med va ja pratar om?), är det bara jag som alltid misslyckas med att ta mig till de andra taket, och hamnar nere på gatan istället? är det meningen, för att de inte ska bli för lätt att klara de, eller e de ja som gör ngt galet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutet på de uppdraget, när man springer över hustaken och sedan ska hoppa fallskärm och glida över till andra hustaket (är ni med va ja pratar om?), är det bara jag som alltid misslyckas med att ta mig till de andra taket, och hamnar nere på gatan istället? är det meningen, för att de inte ska bli för lätt att klara de, eller e de ja som gör ngt galet?

Nej ja landar alltid på gatan. Kan man ens landa på taket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja. Man kan landa på taket. Jag har gjort det 2 gånger utan problem. Första gången landade jag dock på gatan, men det går att ta en bil, men varför ska man när man kan åka helikopter. Problemet är att ni har för bråttom med att lösa ut fallskärmen. Istället för att trycka ut den direkt, hoppa från taket och tryck W, så kommer ni åka i hög fart över till andra sidan... ungefär som när man gör testet på flygskolan och är högt uppe i luften.

Det ser omöjligt ut när man ser det från taket, men det är bara att hoppa..

Edit: När man landar på taket så skjuter de 2 poliserna där på en... och sen kan man ta helikoptern.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor