Bombaren_123 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jag undrar vart man köper spel? PS. På det här forumet finns det skumma personer som går under titeln "Moderator". Det betyder lönnmördare och dessa skall ni passa er för. Skicka virus på dem, hacka sönder deras datorer och lämna därefter in er dator på Pay n' spray och ni kommer klara er helskinnade, respect i reward och instant access till MS Röj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Vad fan snackar du om? Tror du vi e dumma eller? Tror du inte vi vet vad en moderator är eller vad det betyder? *Väldigt Rapporterad* Edit: Spel köper man väl i spelbutiker. Redigerad 20 november, 2005 av Kane Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bombaren_123 Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Skriv åt mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 PS. På det här forumet finns det skumma personer som går under titeln "Moderator". Det betyder lönnmördare och dessa skall ni passa er för. Skicka virus på dem, hacka sönder deras datorer och lämna därefter in er dator på Pay n' spray och ni kommer klara er helskinnade, respect i reward och instant access till MS Röj. Jag vet inte vem som läckte informationen, men sådant är HEMLIGT och vanliga medlemmar ska inte få veta om det. Förvänta dig trettio kostymklädda afrikaner vid din dörr inom tio minuter. *låst och varning* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts