Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Enkelt och säga när man har sagt: Kör Xbox 360 på Webhallen i STOCKHOLM! Dom har det... Kolla själv... eller du kanske inte bor i stan... XBOX 360 SUGER!! Grafiken framförallt... PS3 kommer att sopa mattan med (ha)xbox 360... Redigerad 24 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Igår fick jag turen att spela XBox 360, och Kameo (Sant ) Och ddet spelet SÖG! Köp det inte!! Grafiken är inte så jättebra, det är tråkigt och komplicerat.. Det är bara jobbitg att spela det. Det är bättre grafik på dator! Call of Duty 2 däremot, det var asbra! Skön grafik, bättre än jag förväntat mig! Det är jättebra! Köp inte kameo! OCh en sak som Sikorka (tror jag) gärna ville höra... XBox 360 lever inte upp till mina förväntingar.. det var en BESVIKELSE!! Kameo ser väldigt kul ut CoD2 tänker jag inte köpa eftersom jag har det till PC, och kan köra det på höga inställningar utan hack Men på vilket sätt är Xbox 360 en besvikelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Men på vilket sätt är Xbox 360 en besvikelse? Grafiken! Kontrollen! Storleken! En sak är att grafiken inte ser så "verklig" ut, jämfört med en dator... Och dom flesta screens är inte in-game, tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Kör Xbox 360 på Webhallen i STOCKHOLM! Dom har det... Kolla själv... eller du kanske inte bor i stan... XBOX 360 SUGER!! Grafiken framförallt... PS3 kommer att sopa mattan med (ha)xbox 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vilka spel lirade du? Jag spelade Kameo och Call of Duty 2. Kameo hade jobbiga kontroller och grafiken var inte så bra... Men om dom kan fixa bättre grafik så kan den kanske bli bra.. Kanske.. Men jag tror ändå att PS3 är bättre.. Jag hade tänkt att köpa Xbox 360, men jag kommer istället att köpa en PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Grafiken! Kontrollen! Storleken! En sak är att grafiken inte ser så "verklig" ut, jämfört med en dator... Och dom flesta screens är inte in-game, tänk på det. Microsoft har ju uttalat sig att spelen inte använder all Xbox 360's kraft eftersom tillverkarna inte hunnit för att få så många spel som möjligt klara till releasen... sen om det verkligen stämmer är en annan fråga Handkontrollen har massor av recensenter och diverse snubbar sagt ska vara den skönaste kontrollen någonsin Förresten, min mening är inte att ifråga sätta allt du säger jag vill bara ha reda på lite om maskinen eftersom jag planerar att köpa en... jag vill därför veta lite om den innan jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Microsoft har ju uttalat sig att spelen inte använder all Xbox 360's kraft eftersom tillverkarna inte hunnit för att få så många spel som möjligt klara till releasen... sen om det verkligen stämmer är en annan fråga Handkontrollen har massor av recensenter och diverse snubbar sagt ska vara den skönaste kontrollen någonsin Förresten, min mening är inte att ifråga sätta allt du säger jag vill bara ha reda på lite om maskinen eftersom jag planerar att köpa en... jag vill därför veta lite om den innan jag köper Jaja, förstod det... Men bara så alla inte har FÖR höga förväntingar... Och kontrollen, den är som en gammal xbox kontroll, men lite bekvämare att hålla i. Testa själva på Webhallen, Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jaja, förstod det... Men bara så alla inte har FÖR höga förväntingar... Och kontrollen, den är som en gammal xbox kontroll, men lite bekvämare att hålla i. Testa själva på Webhallen, Stockholm Ok, jag har som vana att inte ha för höga förväntningar eftersom det är lätt att bli besviken då. Men jag ska absolut åka till Webhallen imorgon och testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Ok, jag har som vana att inte ha för höga förväntningar eftersom det är lätt att bli besviken då. Men jag ska absolut åka till Webhallen imorgon och testa Passa på att spela lite PSP där också... Men spela inte Matrix på deras "vanliga" Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Jag hadde för mig att dehär handlade om perfect dark zero inte om sjävla xbox360 (:!!! kan iv gå tillkaka till emnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts